Noutati

E adevarat ca nu am scris aici de ceva vreme. Motivul e ca am descoperit, la un alt nivel, lana. Ma fascineaza ce poate iesi din ea, evident cu multa munca, destul de multi bani (lana e destul de scumpa), mii de impunsaturi, ace rupte, ore de nesomn… dar rezultatul e grozav si imi place la nebunie senzatia de a crea ceva, de a aduce la viata un animalut, de a transpune in povesti „lanoase”, o creatura ce altfel ar fi trait doar in imaginatia mea.
Am inceput cu un cangur mititel


si tocmai am terminat un animalut de zane, care are propria lui papusica zana
fairy pet 7

fairy pet 1

fairy pet 2

fairy pet 3

fairy pet 4

fairy pet 6

Va multumesc mult pentru vizita si orice comentariu e binevenit.

Categorii: Bijuterii | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Noutati

  1. Esti extraordinara! Sunt fantastice! Spor pe mai departe. Te admir!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

