O perna de poveste

N-am scris de-un an.

E cazul deci, desi cu intarziere, sa va urez un an asa cum vi-l doriti, cu sanatate,  intelegere si bucurii, cu iubire si prieteni dragi si cu bani multi in buzunare ca sa nu duceti grija zilei de maine.

Pe 27 decembrie am primit o perna minunata, minunata. E incredibila si inca, dupa mai bine de o saptamana nu s-a stabilit clar proprietarul. Desi am participat la concurs sperand ca o voi castiga pentru sotul meu, castigarea ei si sosirea ei acasa (va dati seama ce soc am avut si apoi ce bucurie imensa cand s-a anuntat castigatorul) a dus la abandonul sotului de a spera sa puna mana pe ea si la lupte acerbe interne intre mine si fie-mea mai mica.

E moale si e si tare (adica are o parte mai moale unde puteti sprijini capul si o parte mai tare pe care va puteti sprijini picioarele sau spatele sau puteti indoi perna ca sa va bucurati simultan de amandoua beneficiile), e perfecta pentru relaxare si somn (pentru mine) si pentru sprijinit sau culcusit in ea urmarind desene animate, pt carat prin casa si facut trante cu ea (pt. fie-mea).

Daca inca nu aveti o perna preferata sau va doriti un somn odihnitor sau aveti nevoie pentru cel mic de o perna fantastica atunci trebuie neaparat sa comandati o perna de la Iuliana, mintea creativa si mana de lucru (si inca ce lucru minunat) de la pernegravide.ro.  Pe Iuliana o puteti gasi si pe Facebook aici. Si daca ceea ce vedeti (sau comandati) va place, nu ezitati sa dati un like paginii ei.

Am asteptat sa treaca o saptamana intre primirea ei si postarea aceasta pentru ca am vrut sa testez perna inainte sa scriu despre ea. Intuiam eu cam ce beneficii are dar trebuia testata. Nu, nu va ganditi ca mi s-a impus sau conditionat primirea pernei in vreun fel  de scrierea unui articol. Pur si simplu insa am dat peste un produs fantastic ce aduce in mod clar o imbunatatire vietii si trebuia sa scriu despre ea.

Eu m-am indragostit iremedial de perna mea si desi in principal pernele Iulianei sunt adresate gravidelor si copilasilor, dupa mai bine de o saptamana grea de testare dubla (din partea mea si a Ioanei) pot sa afirm cu mana pe inima ca o asemenea perna trebuie sa aveti neaparat in casa. E perfecta pentru oricine din familie (pt sot – mai ales nu trebuie sa neglijati deloc aceasta optiune- datorita formei ei si confortului pe care il ofera in timpul somnului, scapati de sforait), pt dvs (v-am spus deja ce bine se doarme pe ea si ce sprijin minunat e in timpul lucrului, cand o indoi si o fixez la spate) si mai ales pentru copii (buna la de toate, inclusiv ca partener de joaca). Nu am poze inca dar imediat ce reusesc sa prind mezina in actiune revin.

V-am convins? Atunci vizitati pagina Iulianei si site-ul ei, sunt doar la un click distanta si voi doar la un click de oportunitatea de a avea o perna perfecta.

Un an fericit, bun pe toate planurile, va doresc

 

Categorii: Decoratiuni, Galerie (indisponibile) | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „O perna de poveste

  1. 🙂
    m-ai convins! nu o vreau!
    stii de ce?
    eu am doua perne, una moale, ptr somn, una ptr „la spate”, cand ma uit la tv!
    pana aici nimic straniu, ok! necazul e ca nu vad niciun film, da, NICIUNUL, fiindca… adorm! si le vanez a doua zi, in reluare! 🙂
    cu perna asta risc sa nu vad nici reluarile, asa ca NU VREAU! 🙂
    La multi ani!

    • Offf, egoistule! Numai la tine te gandesti :). Daca o iei sa o faci cadou cuiva, asa, ca sa aibe un an bun?
      Cam toate filmele de care ai nevoie le gasesti pe 990.ro, ca sa nu mai vanezi reluarile 😀
      La multi ani

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

