Craciun Fericit, de la Kabea

Recidivez. Doar ce va povesteam in postarea precedenta de concursuri si participarea mea in ultimele momente. Acum am comis-o iar. Am ajuns sa ma culc la 3 dimineata, sa fiu treaza la 7 si tot sa nu imi ajunga timpul. Lasa ca ma odihnesc de sarbatori

Beatrice, de la Kabea, a avut o idee minunata: sa ne adunam la o sezatoare virtuala si sa lucram decoratiuni de craciun. Pe mine m-a luat gura pe dinainte si am apucat sa fac o promisiune pe care apoi mi-a fost imposibil sa o respect. Mii de scuze, Bea.

Am reusit sa fac, pe ultima suta de metri, un bradut simplu, din fetru umplut cu lana. Sper sa ii mai fac cativa frati pana de Craciun, sa nu stea singurel atarnat, dar nu mai imi fac planuri, ca nu stiu ce iese.

Asta e micul si prapaditul meu bradut, ma gandesc totusi ca i-ar trebui si niste nasturo-globulete.

IMG_20121213_204055

Si cum la sezatoare se spun povesti, iata o poveste veche si prafuita din tineretea mea.

Ne pregateam de Craciun si cel mai minunat lucru, ne pregateam de prima serbare de craciun a fiului meu la gradinita. Initial ar fi trebuit sa vina si sotul meu, dar cu vreo 2 zile inainte a trebuit sa plece in delegatie si odata cu el si gandul meu ca il voi avea fotografiat pe fiul nostru.

Pe vremea aceea noi aveam un aparat de fotografiat  rusesc, mare si  greoi, cu un obiectiv urias. Nu stiam sa umblu la el iar al meu nu a apucat sa imi faca instructajul. In disperare de cauza am apelat la tata, care a apelat la un prieten fotograf si care a binevoit sa ma primeasca in ucenicie timp de 2 ore. Mi-a explicat cum sa fixez distanta, cum sa calibrez blitzul, cum sa intind firele, cum sa prind cele mai bune unghiuri. Am iesit de la el plina de avant si tare increzatoare in talentul meu latent. Aveam un film de 36 pozitii de la Azomures si trebuia sa le dramuiesc bine.

A venit si ziua mult asteptata, si dupa ce mi-am costumat piticul si m-am asigurat ca sta alaturi de copii, pe scaunel, am inceput sa imi intind firele (am cerut permisiunea sa bag blitzul in priza) si apoi am asteptat inceperea serbarii.

Si dupa incepere, da-i si fotografiaza, si schimba pozitia, potriveste distanta, fa reglarile fine… ce mai, eram tare plina de mine si mandra de pustiul meu pe care il fotografiam si in timp ce recita si alaturi de colegi si langa mos…

La un moment dat, o mamica se apropie de mine si foarte suparata, imi spune :”Domnisoara, de ce fotografiati doar cativa copii? Fotografiati-i pe toti, daca tot ati venit!”

Pasamite, fetita ei statea in unghi opus fata de pustiul meu si de aceea nu o prinsesem in niciuna din poze.

M-am intors spre ea si am intrebat-o care e fetita ei, sa o fotografiez si pe ea  si apoi i-am explicat ca e normal sa imi fotografiez fiul, ca doar de aceea venisem cu aparatul. S-a uitat lung la mine, probabil sa se asigure ca nu rad de ea, apoi si-a cerut scuze zambind „Ma scuzati, dar cand v-am vazut cu atatea fire si cum reglati aparatul, am crezut ca sunteti fotograf profesionist”…

Cand imi aduc aminte de intamplarea aceea ma tot gandesc ca poate mi-am gresit cariera.

Categorii: Concurs, De pe net, Decoratiuni, Diverse | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Craciun Fericit, de la Kabea

  1. :)))) Ce faza faina ! Pai poate,cine stie?!
    Lasa draga mea,nu fi necajita,la claca urmatoare sigur vei recupera,stiu eu ! 🙂
    Te pupic si ma bucur totusi ca participi ! :*

  2. Pai atunci de ce nu e clara poza de mai sus? Ai uitat sa reglezi diafragma?
    Buna dimineata! 🙂

    • Buna dimineata, om bun. Nu rade de mine, ca aparatura nu ma mai ajuta. Am doar telefonul sotului pt poze, al meu are display-ul crapat, camera foto si cea video au crapat pe rand. Iar aparatul acela rusesc e si el pierdut de mult, de cand l-a imprumutat al meu unui amic si ala a uitat sa il mai dea inapoi, oricat am incercat noi sa il recuperam. Si tocmai cand invatasem si eu sa il manuiesc!
      Multam foarte mult de vizita, e ca intotdeauna o bucurie, sfinte!

      • 🙂
        Mosul a fost miop? Nu a vazut ca nu ai telefon?
        E, si asta e o lectie! Daca vrei sa vada mosul ce-ti trebuie, fa-i tu cadou ochelari mai intai! :))
        Al meu a fost surd, a aruncat parola de la card si a fugit de acasa trei zile… :))
        Seara buna sa aveti!

    • Mosul nu a fost miop, doar lefter. A impartit saracul cat a putut, la mine ajunsese la fundul sacului :))

  3. Am facut si eu cateva ornamente de brad, dar acum nu mi se mai par atat de frumoase pe cat pareau in seara pe care am pierdut-o jucandu-ma. :))
    Este dragut bradul tau, sa mai faci cativa… 😉

    • Eu sunt convinsa ca sunt frumoase. Am constatat ca deseori privim cu ochi mai critic ceea ce facem noi, comparativ cu cele facute de altii. Si eu am inceput sa fac ceea ce fac acum in joaca, pentru mezina mea. Abia apoi au inceput sa fie apreciate si de altii. Curaj deci si perseverenta si un pic mai putin din simtul autocritic atat de dezvoltat pe care il ai si vei vedea cate lucruri minunate poti crea.
      Daca nu esti convinsa ca ceea ce ai facut e frumos, testeaza-le pe cei apropiati, care sigur vor avea o parere sincera. Si daca lor le plac (si presupun ca asa este), atunci nu ai de ce sa spui ca nu mai par frumoase

  4. La multi ani! Si un 2013 plin cu sanatate si bucurii, cu putere si rabdare sa va impliniti dorintele sau sa continuati ceea ce ati inceput in 2012!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

