Concurs „Clubul Magic”

Nu stiu de ce cand e vorba de concursuri particip abia in ultimele zile sau chiar ultimele ore.

Clubul magic a lansat acum vreo 2 saptamani o provocare pentru toti cei cu inima de copil sa realizeze o decoratiune pentru varful bradului. Intre o steluta si un ingeras eu am preferat ingerasul. Bietul cap e facut de cateva zile si a asteptat rabdator si restul corpului. Nu mi-a iesit chiar cum arata in imaginatia mea, aripioarele nu i se vad si nici poza (singura care a iesit relativ clara) nu ma ajuta prea mult.

Va prezint insa ingerasul meu, care insa mai are probabil nevoie si de o aura inainte de a se cocota in varf de brad

ingeras

Pentru realizarea lui nu aveti nevoie de multe materiale:

– putina umplutura pt perne sau vata, pt cap

– o bucatica de tricot alb sau alt material alb pe care il strangeti la spate (din el veti forma capul)

-cateva fire de tricotat, nu prea conteaza ce, in culori deschise, pe care le veti coase de cap, pt par

-o bucatica de material alb, taiat in forma de cerc, pt imbracamintea ingerasului

– partea de sus a unei sticle de apa de 1 l, care formeaza corpul ingerasului si e acoperita de materialul alb

-o bucatica de dantela alba pe care o asezati cum si unde vreti pe „imbracamintea” ingerasului

-ata  rosie, pt gura,

-ata albastra, pt ochi (puteti folosi si carioci sau pix si doar sa desenati ochii si gura

-putina sarma pe care o indoiti in forma de aripioare si deasupra careia intindeti un pic de dres alb. Prindeti apoi aripioarele la spate.

Daca insa faceti ca mine, cu parul prea bogat, aripioarele nu se vor mai vedea cum trebuie.

Acesta este deci ingerasul care va participa la concursul Cizmulita mosului , organizat de Clubul magic

Categorii: Concurs, De pe net, Decoratiuni, Diverse, Galerie (indisponibile) | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Concurs „Clubul Magic”

  1. Este foarte furmos! Felicitari! Si mult succes!
    Nu este tarziu doar ca trebuie sa pui linkul de la postare in colectie, este acolo un buton. Daca nu te descurci spune-mi si introduc eu linkul.

  2. iti pun eu linkul in colectie, bine?

  3. pfoaaaa, ce-mi place!
    ai facut poza cu telefonul?
    daca era mai clara, o furam!
    buna dimineata!

  4. Ce dulce este! Ferice de tine, care ai si rabdare, si talent!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

