Fundite pt fetite

De cateva zile ma joc de-a funditele. Experimentez tehnici, culori si texturi diferite. Panglica satinata, materiale textile, fetru, materiale pt flori gata cumparate, dantele, tulle, organza, margele si margelute. Iata deci cateva din agrafele ce compun colectia de toamna iarna de accesorii pentru par

Categorii: Accesorii, Bijuterii, Decoratiuni, Diverse, Pentru copii, printese | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Fundite pt fetite

  1. Foarte reusite si frumoase,felicitari ! :*

  2. Mi-ar placea si mie sa incerc, dar nu am masina de cusut…
    Au iesit foarte frumoase! Daca le-ar vedea nepotica mea, nu s-ar mai misca de pe blogul tau, desi are o intreaga colectie acasa. :))

    • Multumesc tare mult de vizita si de cuvintele bune. La agrafe, nu e nimic cusut la masina, totul e cusut de mana, deci poti sa incerci. Si poate imi arati si mie. Nepotica sigur va fi incantata sa poarte ceva facut de mainile tale.

  3. Frumos la tine.Am aruncat si eu un ochi pe aici, dacă tot am fetiţă.Însă mă lupt cu ea că nu vrea şi pace să poarte fundiţe, clămiţe, panglicuţe, etc. De doi-trei ani încerc să o conving.După mintea ei ar fi frumos doar părul lălâi, aşa nepieptănat.

    • Bun venit si multumesc de vizita si cuvintele bune. Daca nu vrea nu are sens sa incerci sa o convingi. Nici mie nu mi-au placut, inca am cosmaruri cu mama tragandu-ma de par sa imi faca doua codite pe care sa aplice pampoane. Asa ca atunci cand eram cu el lasat liber pe umei eram cea mai fericita 😀
      Mezinei insa ii plac, toata ziua s-ar dichisi in oglinda si daca nu as fi atenta ar pune stapanire pe tot ce creez.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

