Joc si joaca

E minunat sa muncesti jucandu-te. Sau sa te joci muncind. E minunat sa redescoperi in fiecare zi copilul din tine, sa il lasi sa viseze, sa isi imagineze, sa creeze.

Acum sunt la capitolul „jucarii” asa ca am facut o iepuroaica, menita sa devina prietena cea mai buna a unei fetite. O iepuroaica ce asteapta sa fie iubita si stransa in brate si sa doarma seara langa prietena ei.

E moale si calda si facuta aproape in intregime doar din materiale naturale: stofa de lana pt corp si umplutura din lana 100%.  Lana e un material antifungic, ce impiedica in mod natural formarea acarienilor din praf si mucegai si in plus absoarbe mirosurile familiale, aducand confort si stare de siguranta micutului dvs.

Am spus ca e facuta „aproape in intregime” deoarece ochii sunt din nasturi, bine cusuti la locul lor, iar membrele sunt prinse la incheieturi tot cu nasturi, asigurand astfel schimbarea cu usurinta a posturii si incurajand creativitatea in joc. Inca isi asteapta hainele in formatie completa (are un tutu dar mai are nevoie si de o bluza), insa in rest e pregatita de joaca.

Vreti sa o cunoasteti?

Categorii: Diverse, Fustite, Papusi, Pentru copii | Etichete: , , , , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Joc si joaca

  1. cred că te simți și tu copil și te bucuri că ai mângâiat pe cineva… înainte *să-i dai viață*.
    felicitări pentru așa ceva.
    spor-t. 🙂

    • Bun venit in vizita. Ce minunatie de blog ai, trebuie sa poposesc mai des si sa citesc din urma!
      Si acum sa stabilim ca eu sunt copil: a lu’ mama si a lu’ tata :). Mi-am redescoperit copilaria de curand, de vreo 3 ani si un pic, de cand s-a nascut mezina. Ea e cea care ma inspira, care imi da curaj, care ma indeamna la joaca.
      Multumesc pentru comentariu, pt felicitari, pt urari. Si te mai astept pe la mine, printre franturi de timp

  2. Offf, as vrea sa fiu iar copil! Foarte reusita iepuroaica ta. Acum are nevoie de un partener, nu? Si apoi de cativa iepurasi mai mici? 🙂

    • Ancuta, draga mea, ma rasfeti, dar imi dai si subiect de lucru: o familie intreaga de iepuroi? Trebuie sa modific tiparul si o sa vad ce iese. Multumesc mult pt idee. Ti-am admirat frumusetile pe blog, ai inspiratie si talent. Pupici multi

  3. Raluca

    E foarta draguta iepurica ta. Ma bate gandul sa incerc sa fac si eu un elefant pentru fiica mea, dar nu am gasit decat umpluturi de poliester. Tu de unde ai luat lana?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

