Micuta vrajitoare

Va intrebati poate unde am disparut atata vreme de nu am mai postat nimic. Lucrez in continuare, in mare parte mintea imi e ocupata cu tot ce tine de papusi.

Pur si simplu insa pana acum nu am mai considerat ca e ceva deosebit ce vreau sa va arat.

Iata insa ca de curand am facut o fustita care mi-a placut la nebunie, pentru ca a iesit iar din tipare. Initial culorile de baza au fost albastru si negru, dar cum trebuia sa fie pt tinuta unei micute vrajitoare de Haloween si orice vrajitoare care se respecta poarta neaparat si un pic de mov, m-am conformat. Fustita are deci un strat de baza albastru iar deasupra alterneaza benzile negre cu cele mov.

In plus, cerinta a fost sa nu fie atat de „fluffy” ca celelalte, asa ca am incercat sa impac si cerinta aceasta si viziunea mea asupra unui tutu.

Aceasta e fustita, abia astept sa o vad si purtata.

 

 

Categorii: Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, Prieteni, printese, Tutu | Etichete: , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Micuta vrajitoare

  1. 🙂
    „micuta”… pentru ca stii ca va fi si „marea vrajitoare”? 🙂
    vrajitoarea de inimi, evident!!!

    • „Micuta”, pentru ca e micuta, are 10 ani!
      Si la cat de scumpa e, sigur ca deja vrajeste inimi… incepand cu cele ale parintilor, prietenilor, rudelor si cred ca lista se imbogateste pe zi ce trece 🙂
      Bun venit inapoi pe net. Mi-ai lipsit

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

