Magazinul Totul pentru copii

Nu v-am povestit, dar in urma cu vreo 3 saptamani am participat la un concurs pe blogul Cristinei.

Intre noi fie vorba, blogul ei e unul dintre blogurile pe care le urmaresc. Are articole impresionante, o multime de informatii, concursuri… cam tot ce vreti puteti gasi acolo, asa ca va invit cu mare caldura sa ii faceti o vizita(doua, mai multe…), cu siguranta nu veti regreta.

Initial, am vazut concursul, am placut, am iesit, gandind ceva de genul: oricum nu am castigat ceva vreodata, ce sens are sa particip acum? Dar, in cele din urma, am hotarat ca in afara de a-mi confirma iar, in cel mai rau caz, ca nu am noroc, nu am ce pierde.

Cadoul, premiul, minunatia oferita a fost pus/a la bataie de magazinul „Totul pentru copii” caruia nu am suficiente cuvinte sa ii multumesc pentru bucuria adusa mezinei mele. Daca i-ati fi vazut fetisoara si manutele intinse spre minunatul cadou! Si eu nu m-am gandit sa ii fac ei poze cu minunatia primita! Am fotografiat doar gentuta, in timp ce mezina se invartea pe langa mine in exclamatii de incantare si uimire. Nu e insa timpul pierdut, ii voi face si poze „la lucru”.

Deja insa a colorat, a pictat (primele ei picturo-mazgaleli,dar ce pretioase sunt!), a desenat, m-a pus si pe mine sa desenez si ea sa coloreze.

Daca va doriti ceva inedit, fantastic si necesar copilasului vostru de gradinita, atunci nu pierdeti ocazia! Aveti in gentuta 4 caiete pentru diverse activitati pe care sa le faceti cu micutul dvs, un bloc de desen, foi glace de o calitate pe care nu am intalnit-o in comert inca, si o trusa de desen plina cu de toate: acuarele, carioci, creioane cerate etc.

Gentuta nu numai ca ii va oferi copilasului dumneavoastra clipe de desfatare maxima, dar va fi si un liant intre dumneavoastra si micut, pentru ca veti lucra cu el, va veti bucura impreuna de realizari, veti parcurge impreuna pasii de dobandire a cunostintelor. E un cadou minunat pentru orice copil, mai ales ca se apropie sarbatorile, si chiar daca micutul dvs e mai mare tot veti avea ce sa gasiti in magazinul „Totul pentru copii”, pt a spori magia Craciunului.

Daca va ganditi ca acesta e un articol impus de cei care au acordat premiul sau de Cristina… ei bine, nu e. Nici organizatoarea concursului si nici sponsorul nu mi-au pus vreo conditie. Doar mi-au trimis gentuta minunata.

Va arat in cateva imagini continutul gentutei. Imi pare insa nespus de rau ca nu am imortalizat ceea ce era mai important: bucuria mezinei cand a vazut cadoul. Si cand sora ei mai mare s-a apropiat sa vada gentuta, s-a asezat intre ele si a decretat foarte serioasa :”e a mea!”

Categorii: Diverse, Pentru copii | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Magazinul Totul pentru copii

  1. E foarte frumoasa! Spor la desenat!

  2. Să vă fie de mare folos şi vă mai aştept şi la alte concursuri, dar şi să ne vizitaţi atunci când nu avem concursuri, să sporovăim pe blog

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

