Tutoriale

De ceva vreme ma chinuie talentul rau si mi-a intrat in cap sa imi fac o geanta. Grea si ambitioasa provocare, cel putin pentru mine. Nu vreau sa o cumpar, ca ar fi prea usor si nici nu imi mai plac produsele de serie.

M-am documentat serios inainte, am cautat tutoriale si am dat peste un site plin de minunatii. Daca aveti notiuni elementare de croitorie sau doriti sa faceti altceva cu propriile voastre manute, popositi un pic aici si delectati-va cu cateva tipare de genti. Puteti rasfoi tot site-ul ca mai sunt si alte idei numai bune de pus in practica.

Categorii: Diverse, Tutoriale | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Tutoriale

  1. aaa… sunt si genti cu bani? daca nu, nu ma uit!
    servus! 🙂

  2. Ce frumoasa initiativa! Mainile tale sunt neobosite, ale mele – din pacate – sunt amandoua stangi. :))

    • Daca nu as sti ce minuni creezi tu, in bucatarie si nu numai, mai ca ti-as da crezare.
      Si in plus, poate esti ca fii-mea mai mare. Ea e stangace, si sa spui despre ea ca are „doua maini stangi” este un compliment

      • In ultimul timp nici in bucatarie nu mai apuc sa fac mare lucru, acum ma chinui cu ceva gogosari copti.
        Din pacate, sunt dreptace!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

