Caut „mamica”

Aseara am terminat in sfarsit papusa la care lucrez pe apucate de o saptamana. Greu cu timpul de lucru extra in perioada aceasta, am prea mult de lucrat si invatat in acelasi timp. Probabil ma mai linistesc abia pe saptamana viitoare, dupa ce dau examenul la cursul pe care il fac acum.

Papusa este cusuta integral de mana din bumbac elastic. Parul este bumbac in degrade, rosu caramiziu spre maro. Deocamdata isi asteapta cumintica hainele, lucrez la ele dar inca nu sunt gata.

Am botezat-o dupa numele unei micute minunate, despre care am scris deja, pentru ca sunt topita dupa ea si o admir nespus pe mamica ei si pentru ca as vrea ca si „mamica” la care va ajunge papusa sa o iubeasca, alinte, rasfete la fel de mult cum e tiza ei umana.

Categorii: Diverse, Papusi, Pentru copii, Prieteni, printese | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Caut „mamica”

  1. azi nu ies in oras, maine intreb de lana!
    dar cam cata ai cumpara? sa am idee, daca ma intreaba si pe mine!

    • Ah, ce veste buna imi dai! Pentru inceput nu imi trebuie multa, vreo 10 kg si depinde si de cum se prezinta: spalata, daracita sau nu, curata (fara maracini), toarsa sau nu. Ar fi super sa gasesc si pe cineva care toarce manual lana. Ganduri mari, nu? Si trebuie sa stiu si daca trimit prin posta, cu plata ramburs si pretul pe kg.
      Multumesc oricum pt ajutorul tau, apreciez mult ca dai din timpul tau sa ma ajuti.
      O zi minunata iti doresc in continuare.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

