Zambete si multumiri

Exista in viata lucruri mai importante decat banii sau decat orele muncite noaptea. Zambetul unui copil face parte dintre ele. Multumirile care insotesc mereu zambetul sunt doar un bonus.

Atunci cand stii ca munca ta aduce bucurie si zambete, e usor sa ignori lucrurile fundamentale dupa care societatea zilelor noastre e condusa.

Spun lucrul acesta dupa ce am strans o gramada de zambete si de multumiri; multumirile scrise, zambetele impartasite in scris sau imortalizate in fotografii ce au ajuns la mine, tot ca multumire. Pentru toate acestea le multumesc si eu din suflet destinatarelor lucrurilor facute de mine, pentru ca au confirmat ca ceea ce fac e bine si pentru ca mi-au dat puterea de a continua sa aduc zambete si bucurie.

Postarea de azi insa e speciala, pentru ca zambetul primit e special, pentru ca mamica posesoarei acelui zambet este extraordinara si pentru ca mi-a multumit de atatea ori incat am ramas fara cuvinte, ca sa nu spun ca deja dadeam in sindromul bomboanei amare (stiti voi, cand ti se pare ca laudele sau multumirile pe care le primesti depasesc ceea ce ti se pare tie ca meriti).

Copila din imagini e un inger, dulce, cuminte si iubit, mai fericit decat multi copii sanatosi. Are o boala foarte rara si de aceea viata ei e un miracol. Si faptul ca i-am smuls un zambet e pentru mine tot un miracol.

Tineti minte give-away-ul, nu?

Ei bine, Raluca a fost una dintre castigatoare. Ea e mamica mandretei de fetita. Si-ar fi putut alege bijuterii dar din tot magazinul meu i-a placut bulgarasul de tulle. Pentru Cati. Si atunci a venit ideea sa fac ceva special pentru Cati, nu unul ci mai multi bulgarasi, colorati si veseli. Si dupa ce am inceput sa il fac pe primul nu m-am putut opri, caci mi se parea ca nu sunt suficiente culori. Un zambet macar pentru fiecare culoare… Am avut emotii pana i-a primit (intre noi fie vorba, mereu am emotii pana cand produsele mele ajung la destinatare), pentru ca nu stiam daca or sa ii placa, daca am reusit sa fac ceea ce si-a dorit…

Am reusit. Dovada e in zambetul micutei printese si in multumirile mamicii ei. Rasplata mea depaseste cu mult munca depusa. Si in plus, a facut un gest minunat si delicat, a scris pe blogul ei un articol despre bulgarii colorati, despre bucuria lui Cati si despre munca mea. Cum as putea oare sa ii multumesc pentru gestul ei?

Va las deci si pe voi sa va bucurati de zambete si culoare. Si daca aceasta postare va va smulge si voua un zambet, cu atat mai bine

P.S. Raluca, multumesc din suflet pentru fotografii. Mi-ai inseninat ziua si indulcit sufletul.

Categorii: Accesorii, Decoratiuni, Diverse, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Zambete si multumiri

  1. Faina ideea si se pare ca a fost cu succes !Felicitari si tie ,dar si mamicutei care a reusit sa surprinda bucuria micutei !Pupici !

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

