Noutati

Iar nu am scris de cateva zile, pe de o parte pentru ca timpul imi e foarte limitat, pe de alta parte pentru ca am inceput o noua papusa. Abia astept sa imi vina firele de lana comandate pentru par, caci urmatoarea papusa va avea si ea suvite.

In plus, in paralel fac ceva pentru o mamica deosebita, cu doi copii minunati. E o surpriza, deci inca nu va pot prezenta ceea ce fac si nici nu cred ca voi face poze inainte. Mi-a promis poze, asa ca voi astepta pana cand le voi primi.

M-am mai jucat insa cu cateva bijuterii si pe care le gasiti si pe magazinasul meu de pe crafty. Mai am cateva dar nu am mai reusit sa le fac poze, sper ca zilele acestea, dupa ce termin noul curs inceput sa am mai mult timp.

O duminica minunata sa aveti.

Pana ne vom revedea, doar cateva din noile lucrari

Pentru toate gasiti mai multe detalii aici

 

Categorii: Bijuterii, Bratari, Brose, Diverse, Seturi | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Noutati

  1. Spunsieu

    Ha, ce tare e paienjenelul! Mor dupa paienjeni!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

