Doris

Va povesteam acum vreo saptamana ca ma tenteaza papusile in stil Waldorf. Asta am facut ieri, mi-am creat papusa.  Cred ca era la fel de nerabdatoare sa „apara” pe cat am fost eu sa o cos. Bineinteles ca bucuria ei a tinut doar pana a intrat pe mainile Ioanei, care a aruncat-o in sus de vreo 10 ori, a prins-o doar de doua ori, a mangaiat-o, a trecut-o la nani, a invelit-o apoi a smucit-o de pe perna pe care o asezase si a zgaltait-o, a strans-o in brate… Grea zi pentru biata papusa…

Vad insa ca o iubeste mai mult decat pe celelalte, cu corpul tot textil umplut dar cu fata si extremitatile membrelor din plastic. Daca se loveste cu ea din greseala (cand o arunca si o prinde) nu o doare. Acum urmeaza sa ii fac si hainute, cu fermoare, nasturi, sireturi si eventual capse pentru ca mezina sa exerseze pe ele inchiderea si deschiderea lor.

Probabil ca titlul va mira… Ei bine, papusa se numeste Doris pentru ca reprezinta un inceput. In clasa a 5-a, la prima ora de engleza, profesoara de atunci ne-a pus nume englezesti, in ideea  ca probabil vom fi mai motivati sa invatam. Eu am devenit Doris… Doris de azi este proiectia inceputului de atunci.

Ideea v-am spus ca mi-a venit bantuind pe net. Plin de tutoriale, asa ca mi s-a parut floare la ureche. Nu a fost chiar asa. Vorbind cu o prietena pe fb despre ce tip de umplutura ar merge la papusi, s-a oferit sa imi trimita un pic din umplutura pe care o foloseste la perne. Face niste perne de gravide fantastice, cu umplutura non alergenica. Daca aveti vreo ruda, prietena, cunostinta  gravida, faceti-i cadou o asemenea perna sau doar indicati-i site-ul. O sa va multumeasca si pomeneasca mult timp dupa nasterea micutului. Si dupa nastere, perna poate fi folosita pentru alaptare sau pentru siguranta puiutului. Poate fi folosita si la joaca mai tarziu. Aici  gasiti site-ul ei.

In fine, dupa ore si ore de chin si taiat si cusut si ajustat (ca tiparele pe care mi le-am facut pentru membre si trunchi erau prea mari pt capul pe care il aveam) a aparut pe lume Doris. Am invatat insa din greseli, am mai multe idei acum, asa ca mai urmeaza. Ea e doar prima din serie si ca orice lucru initial pe care il fac, apartine mezinei.

Inca nu i-am facut haine, asa ca deocamdata poarta o hainuta din bebelusia Ioanei. Stateam aseara si ma gandeam cum a incaput pitica in bulinele alea…E incredibil cat de repede trece timpul.

Diseara o scoatem pe Doris in lume, sa cunoasca si prietenele de joaca ale fie-mii. Sper sa se descurce onorabil printre o gramada de manute (daca le lasa Ioana sa puna mana pe ea).

Si deci trebuie acum sa v-o arat si voua, ca doar pentru ea e postarea aceasta lunga.

A inceput deci cu un cap

Apoi cu hacuitul tricoului

Am ales si un ghem pentru par

Si in cele din urma a iesit asa

Doris are 50 de cm, de aceea ii vine atat de bine salopeta, si cred ca si urmatoarele vor avea aproximativ aceeasi dimensiune.

Categorii: De pe net, Galerie (indisponibile), Papusi, Pentru copii, printese | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Doris

  1. ce protectoare e Doris. să-ți trăiască.
    spor-t! 🙂

  2. Buna dimineata, Doris!
    Ochi albastri si par in coade? Gata, m-am lipit!!! :)) Sunt un concurent serios pentru pitica ta!

    Apropo de perne, fara nicio aluzie, acum muuulti ani am luat „la ocazie” un medic tanar care se rupsese de sistem si devenise „particular” in afaceri, nu in medicina! Dupa multe ore de noapte de condus si „vorbarit” a spus ca afacerea cea mai de succes a fost cu pernele „eco antistress”, care erau perne chioare, din comert, el doar le schimba eticheta si le promova, bineinteles!
    Era uimit de cat de mult cred oamenii in cuvinte!

    Zi buna sa ai!
    Sa aveti, acum v-ati inmultit!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

