Piele si proiecte

Ieri m-am jucat iar cu piele si am frunzarit net-ul. Am tot admirat papusile in stil waldorf si cred ca mezinei i-ar placea una. Cum ce e pe la noi nu m-a prea entuziasmat si ce e pe afara depasesc 100$ (pentru una micuta, ca cele mai mari ajung si la 200$), am decis sa imi strang materiale si sa fac si eu o tentativa.

Pana cand voi fi in stare sa va arat prima papusa, ma laud cu ce am mai facut din piele

Amanunte gasiti pe crafty.ro

Categorii: Accesorii, Bijuterii, Bratari, Diverse, Lucruri din piele | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Piele si proiecte

  1. Servus!
    Uite am venit in vizita!
    Frumos blog, interesant, desi sunt „paria” in lumea „fashion”!
    Daca „aleg” ceva, trimiti colet? Evident plata on-line, nu se pune problema! Si inca o rugaminte: crezi ca poti sa dai un sfat referitor la ce s-ar potrivi, adaptat la… o fotografie? A unei doamne evident!
    Apropo de „doamne”: pana la urma cine e „mamica”? E si o doamna blonda, e si o doamna bruneta langa aceeasi domnisoara!
    Ideea cu coletul e doar o intrebare, „rezolvarea” o vad mai spre finele anului!
    Ma bucur ca ma sustii moral, am fost la un pas de inchidere blog!

    • Servus si bun venit. Ma onoreaza vizita ta aici, in locusorul meu de evadare.
      De trimis trimit oriunde in tara. Posta noastra se descurca destul de bine, Cand si daca te hotarasti, imi dai de veste, aici sau pe mail (la „cum comand” il gasesti).
      Cu sfaturile referitoare la ceea ce s-ar potrivi… nu stiu exact ce poarta fiecare, ce preferinte are. O fotografie de obicei arata doar o stare de moment. Mi s-a intamplat sa fac ceva pentru cineva intuitiv, dar bazat nu pe fotografii, ci pe ceea ce au scris in timp pe un forum. Asa doar psihologul din mine a dedus ce li s-ar potrivi si ar purta cu placere.
      Daca te referi la pozele de la „prima aniversare”, mamica este doamna blonduta din prima poza. E o mama extraordinara si o persoana deosebita.
      Sa nu inchizi blogul, nici nu iti dai seama cat de mult ma bucur ca te-am descoperit si am vazut ca nu sunt singura.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

