Giveaway !!!

Astazi e o zi mare pentru mine, am facut a o suta fustita.

Ca orice eveniment, trebuie sarbatorit cumva, de aceea initiez un giveaway, in urma caruia nu veti primi produse selectate de mine, ci un voucher de 50 de lei, care va da dreptul sa alegeti ce doriti din magazinasul meu de pe crafty.ro, in cuantumul acestei sume.

Evenimentul incepe azi si se temina la sfarsitul lunii, pe data de 31.07. Castigatorul va fi desemnat cu ajutorul random.org.

Pentru a va inscrie la giveaway, trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

1.Dati un share pe facebook acestui articol si/sau scrieti pe blogul dumneavoastra un articol cu referire la acest giveaway.

2. dati un „like” paginii mele de facebook Style Handmade

3. lasati un comentariu la acest articol cu numele de pe fb si cu link-ul partajarii

4. aveti mai multe sanse daca dati mai departe si recomandati si altora. Pentru fiecare persoana inscrisa care mentioneaza numele dumneavoastra, primiti inca un drept la vot. Adica, de ex, daca mai spuneti inca unei persoane si aceasta mentioneaza la comentariul lasat aici, in paranteza, numele dumneavoastra, ca fiind persoana de la care a aflat de giveaway, dumneavoastra veti fi inscris/a de 2 ori la tragerea random.

In aceasta idee, la sfarsitul inscrierilor, voi mai oferi un voucher de 30 de lei persoanei care distribuie cel mai mult aceasta postare. Daca va fi egalitate, voi apela tot la random.org pt desemnarea castigatorului.

La final, castigatorul va putea alege, din magazinul meu de pe crafty.ro , produse in valoare de 50 de lei, respectiv 30 de lei. Voi incerca pana la sfarsitul inscrierilor sa pun cat mai multe produse in magazin, astfel incat sa aveti de unde alege.

Categorii: Concurs, Diverse, Prieteni | 16 comentarii

Navigare în articol

16 gânduri despre „Giveaway !!!

  1. Pingback: Style Handmade « În bucătăria mea

    • @Andreea, m-ai topit. Tare frumos ai scris, de am ajuns pana la cer si inapoi. Multumesc din suflet! Puteai pune si poza, nu era nici o problema.
      Oficial, deci, esti prima inscrisa. Pupici si bafta multa.

      • Ana, multumesc!
        Eu ma gandeam doar sa scriu asa la zi mare, fara sa ma inscriu in concurs. Dar daca e random, atunci sa lasam sortii sa decida. Eu sper sa vad cat mai multe comentarii si distribuiri!

  2. Felicitari pentru cea de- 100-a fustita!
    Raluca Laura M anea- http://www.facebook.com/#!/raluca.l.manea

  3. Ioana Bivolaru

    Cand eram mica stiam cu siguranta ca imi place baletul. M-am bucurat sa vad asa de multe fustite tutu. Felicitari pentru imaginatie si munca!
    Ioana Bivolaru- http://www.facebook.com/#!/ioana.bivolaru (am aflat de la Raluca Laura Manea de giveaway, daca o ajuta in vreun fel)

    • Multumesc mult pentru cuvintele frumoase.
      Da, o ajuta, numele ei va aparea de 2 ori la extragere si acelasi lucru se va intampla si cu dumneavoastra sau cu oricine altcineva daca numele imi va fi dat ca persoana care a recomandat giveaway-ul.

  4. ingrid nistor

    Sa-ti dea Dumnezeu multa inspiratie si putere!

    • Multumesc mult, Ingrid. Asemenea si tie, inspiratie si putere, in misiunea atat de grea si frumoasa pe care ti-ai asumat-o cu atat de multa dragoste.

  5. Am sosit si eu,cred ca sunt codasa ! 🙂
    Am scris pe blog si imediat dau si pe FB: Sucea Beatrice
    http://coltpestritkabea.blogspot.ro/2012/07/invitatie.html

  6. fb:Ana Naghi
    share: https://www.facebook.com/ana.naghi/posts/406185339429701

    Buna,ma bucur ca te-am descoperit,chiar daca prin intermediul unui concurs.Am blog si stiu ca pana nu organizezi concursuri nu te cunoaste multa lume,din pacate…De azi ai castigat o noua prietena,daca esti prietena lui Beatrice,esti si a mea!:))
    Mult succes in ceea ce faci,ai toata admiratia mea!

    PS:promit sa scriu si pe blog si revin:)

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

