Violet passion

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat tutu-uri, nu din cauza ca nu am avut ce, ci pur si simplu pentru ca au fost asemanatoare altora.

In multimea aceasta insa, s-a desprins unul, pe care mi-a placut la nebunie sa il lucrez, datorita culorilor. La baza este un tutu in trei straturi, asemanatoare celorlalte facute. Culorile insa mi s-au parut mai dragalase decat la celelalte, mai ales ca in ultima vreme a inceput sa imi placa movul.

Chiar daca nu se observa prea bine nuantele in poze, va spun ca fustita e compusa dintr-un strat de baza negru, unul intemediar violet si stratul de deasupra este un mov deschis. Au intrat mai bine de 15 m de tulle la aceasta fustita si abia astept sa o vad purtata.

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese, Tutu | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Violet passion

  1. Silvia

    As dori o fusta tutu. Se pot face la comanda pe acest site? Daca da exista si mai multe modele si culori disponibile?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

