Maini fermecate (II)

In loc de o saptamana au trecut 3 de cand am promis ca voi scrie despre maini fermecate, ale unor mamici dragi mie, care au gasit noi pasiuni stand acasa cu cei mici. Mamica despre care voi scrie azi este, inainte de toate un om minunat, cu care m-am intalnit doar virtual. Distanta dintre noi, fizic vorbind, este foarte mare, ea aflandu-se in celalalt capat al tarii, in Timisoara.

Distanta dintre sufletele noastre insa, eu o simt foarte mica, poate pentru ca o admir nespus pentru ceea ce face. Zilele acestea, atat de apropiate de ziua mezinei, ma fac sa imi doresc ca si distanta fizica sa fie mica, pentru ca mi-as dori unul din torturile ei minunate.

Am zis deci, esentialul. Corina Toma face torturi. Nu orice fel de torturi, ci unele magnifice, care ar putea oricand concura cu succes si ar da clasa celor pe care le urmaream uneori pe „Travel & Living”, facute de Buddy. Torturi care aduc fericire, exclamatii de incantare si care fac orice sarbatorit sa aibe o aniversare spectaculoasa si unica. Genul de torturi care transforma orice petrecere intr-una foarte reusita si a caror amintire nu se stinge mult timp dupa ce tortul a fost mancat.

Primul tort facut de mainile ei talentate a fost al Carinei, micuta si delicata ei fiica. Aici ne asemanam, pentru ca si primul meu tutu a fost facut pentru mezina mea. Talentul Corinei a facut multe mamici si multi pitici fericiti, le-a oferit bucurie, amintiri memorabile si un gust desavarsit (pe care pot doar sa mi-l inchipui, dar din ce povestesc beneficiarele torturilor este minunat).

Ultimul ei gest m-a facut sa imi dea lacrimile, desi sunt convinsa ca nu e singurul. Vi-l spun si voua, ca sa vedeti cat suflet pune in fiecare „bijuterie”, in fiecare figurina pe care o face. Un om care isi ia din orele atat de pretioase de somn, dupa ce a stat toata noaptea sa lucreze, doar ca sa nu dezamageasca un baietel, are toata admiratia mea netarmurita. Pot spune ca este un fel de eroina in ochii mei, care se uita pe sine din dragoste pentru copii si care pune aceasta dragoste la lucru, realizand lucruri deosebite. Despre ce e vorba? Sper sa nu se supere ca o citez, dar gestul ei simt eu ca trebuie facut public, si pozele le gasiti aici

Vineri noaptea… ora 01:30 ma pregateam sa ma apuc de lucru cand am deschis e-mailul… primisem un mesaj de la o doamna, mama a unui baietel care a doua zi implinea 3 anisori… imi cerea ajutorul… din cauza unei incurcaturi tortul pe care il cumparase din alta parte nu iesise asa cum isi dorise… vroia sa o ajut – sa ii modelez pe Wall-E, Eva si planta lor , personaje pe care fiul dansei le iubeste… nu stiu cum a reusit aceasta doamna prin cateva cuvinte, sa ajunga la sufletul meu dar dupa ce am terminat ce aveam de facut pentru a doua zi – pe la ora 05:00 m-am apucat si i-am facut, desi am spus ca eu nu o sa fac niciodata decor pentru un tort care nu este al meu… la final am primit si o imbratisare din partea doamnei… energie pentru inca o zi.”

Nu va cer sa ma credeti pe cuvant, ci va invit sa o vizitati pe facebook sa admirati minunatiile ce ies din mainile ei, aici si aici. SI daca sunteti pe aproape si aveti nevoie de ceva unic, despre care se va vorbi la superlativ la petrecerea voastra, neaparat trebuie sa comandati un tort de la ea.

Categorii: Diverse, Pentru copii, Prieteni | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

