Preocupari

De mai bine de o saptamana nu am mai lucrat nimic.

Am cules visinul si ciresul parintilor mei, am facut gemuri, dulceturi si compot. Se poate spune ca se incadreaza si acestea la categoria „handmade”. Si am citit. Cu aviditate, cum nu am citit de mult. Abia asteptam sa termin cu treburile strict urgente (cum ar fi mancarea familiei) ca sa ma intorc la carte, la carti mai bine zis. Pentru ca au fost trei, trilogia Jocurile Foamei, de Suzanne Collins.

Nu stiu ce efect a avut pentru altii, dar eu nu am fost capabila sa o las din mana si cand a trebuit sa fac si altceva nu am putut sa nu ma gandesc ce se intampla mai departe. Ce face Katniss. Ce fac cei din jurul ei, Prim, Peeta si Gale. Si ceilalti, multi.

Au trecut 20 de ani de cand nu am mai citit ceva care sa aibe efectul acesta. Mai precis, doar „Shogun”, al lui James Clavell, a avut efectul acesta mistuitor, de incapacitate de concentrare asupra oricarui alt lucru.Si mi-a trebuit jumatate de viata sa redescopar acelasi fior.

Se presupune ca e pentru adolescenti, dar inclin sa cred ca e pentru toti adolescentii de pana la 80-90 de ani.

V-o recomand, daca nu ati citit-o deja. Pentru ca acum trebuie sa revin din viitorul lui Katniss si sa ma intorc spre al meu si spre munca mea.

 

Categorii: Diverse | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

