Fake and false

Daca este ceva ce ma enerveaza mai tare decat preluarea pozelor si adaugarea lor la albumul altcuiva, este preluarea lor si proclamarea dreptului asupra lor. Mi se pare una dintre cele mai mari minciuni, inselatorii, parsivitate, cum vreti sa ii spuneti ca eu nu am suficiente cuvinte, ca, preluand o fotografie, sa pretinzi ca e rezultatul muncii tale.

Nu sunt eu afectata, dar neobrazarea si seninatatea cu care pretinde ca ea le-a facut m-a enervat la culme! Despre ce e vorba? Uitati aici, mai ales comentariile!

Doar cateva, ca are mai multe in album

Deci acesta e furtul nr. 1

Si pagina originala de unde a fost preluata poza

Aici e furtul nr. 2

si bineinteles si fotografia originala

Aici e ultima fotografie de care va spun (dar mai sunt si altele in albumul ei)

Si acesta e originalul:

Categorii: De pe net, Diverse, Galerie (indisponibile) | Etichete: , , , , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Fake and false

  1. iulia chirila

    In primul rand nu sunt tantiii…ai putea da dovada, chiar daca crezi ca cineva greseste, macar sa vorbesti civilizat si sa atentionezi si sa astepti sa ti se raspunda cumva.

    • Pentru inceput am sters finalul postarii. Aceasta e partea buna si singura la care ma rezum.
      Iti multumesc pentru laude si aprecieri, dar, te rog din suflet, nu imi insulta inteligenta si mai ales, nu ma provoca. Ai vrea sa intru pe toate postarile tale, unde ai poze preluate si sa dau link-ul original, Inclusiv cele de la suporturi clamite, papusi, etc. (link-ul acesta, de ex., ti se pare cunoscut http://whiletangerinedreams.typepad.com/whiletangerinedreams/2011/11/elderberry.html )? Spre deosebire de tine insa, spune de unde are fotografia si face trimitere directa la blogul celei careia a creat aceasta minunatie, printre multe altele.
      Probabil insa ca nu vei intelege niciodata cat rau faci asumandu-ti creatia altuia, mai ales cand e atata creativitate si ore de munca, si schite si ganduri in spatele produsului final. Poate ca iti va da de gandit ce spune la un moment dat, pe blogul ei, cea care a creat aceasta minunata papusa :”With this new season coming, and with this new decision of mine, to finally call myself a doll maker, my dolls received some heavy design input. This change has been long in the making, I never, ever, change anything all of a sudden. It takes me a long time to design a doll, to sketch it, to dream about it (I truly do!), then to trace patterns and all of that. With the creation of my new doll Figlette, well…the designing fingers moved on to my regular dolls and I think we are all pleased.”
      Eu vad rosu in fata ochilor cand cineva se lauda cu munca altcuiva, nu pot concepe sa preiei poza, sa pretinzi voalat ca tu ai facut produsul si sa nu iti dai seama ca e gresit, cumplit de gresit, cu atat mai mult cu cat am patit-o si eu. Daca tot copiezi produsele altora, macar fa poze cu ele si posteaza-le, pentru ca oricum nu sunt complet identice cu originalul. Asa te respecti si pe tine si pe cei care cumpara de la tine si chiar pe cei a caror munca o copiezi

      In modul cel mai sincer, nu imi doresc sa te cunosc. Profilul tau de fb mi-a dezvaluit suficient ca sa nu imi doresc sa o fac. O sursa de inspiratie e una, furtul e alta. Si din punctul meu de vedere, tu furi: creatia altuia, ideea altuia, munca altuia (de creatie, de fabricare, de fotografiere, etc). Nimic nu justifica lucrul acesta, cu atat mai mult cu cat spui ca si tu faci tutu-uri, papusi, etc.

  2. iulia chirila

    si, da , am experienta in tutu-uri , ce ti se pare atat de ciudat, nu te inteleg. oricum, daca vrei , iti pot trimite unde vrei, pe mail, pe facebook, fotografii si explicatii….dar atat suparare mi se pare de prisos….daca esti un pic atenta, observi ca nu am sustinut ca totul e facut integral de mine, unele servesc ca model si apoi atasez sau dau link catre persoana careia i-am facut comanda…respectand modelul atasat….si nu am de ce sa ma ascund, sunt convinsa ca sunt multe fete care fac aceste minunatii si le fac bine si sunt convinsa ca si tu faci la fel, se uita si cauta informatii cu privire la un lucru si e normal si firesc …sau crezi ca sunt singura care cauta pe internet fel si fel de modele si de tehnici…toata lumea cauta…in fine, voi lua fiecare poza in parte si o sa explic….o sa ma uit si eu pe lucrarile tale….m-am uitat cu drag si admiratie la fiecare fata care lucreza handmade…stiu ca e munca multa…pentru ca si eu fac aceste lucruri…dar, in fine, nu poti fi pe placul tuturor…pacat doar ca parerea negativa ti-ai exprimat-o atat de brutal si neprofesional… de ce nu ai postat pe peretele meu, nu stergeam si asteptai sa-ti motivez…era mai cinstit, nu crezi?

  3. iulia chirila

    am vazut fustitele tale….sincer sunt minunate, mai ales cele de la gradi….sa stii ca nu ma supar si nu fac complimente gratuite….dar……….sa stii ca accept critica la fel de usor cat si o apreciere….numai sa fiu injurata sau jignita gen „tantii” sau „la naiba” ma fac sa ma intristez mult. chiar nu merit nici eu si nici altcineva….daca m-ai cunoaste ti-ai schimba parerea radical….din pacate nu ai cum si te las cu atitudinea asta ostila fata de mine, asa ca iti urez spor la lucru si la cat mai multe minunatii si la cat mai multe comenzi.un sfat insa….inainte de a judeca, intreaba….poate vei afla raspunsuri care te vor face sa-ti pleci privirea…dar iar nu ai cum….pacat….

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

