O scumpa floare

De fiecare data cand primesc mail-uri de multumire imi vine sa zbor sau sa sar sotronul, desi, la kilogramele mele, e destul de greu de facut lucrul acesta.

Pentru mine, fiecare destinatara a fustitelor mele este unica si lucrez pentru fiecare de parca ar fi si singura mea clienta: cu dragoste, cu atentie, cu grija… pentru ca la final sa primesc un mail, atunci cand fustita mea ajunge la destinatie. Ma gandeam sa le „prind” intr-o zi intr-o postare, macar cateva dintre ele, pentru ca sunt prea multe ca sa le citez pe toate.

Uneori mail-urile vin insotite de poze si de permisiunea de a le folosi. Alteori, desi au poze, imi sunt trimise pentru a ma bucura si eu si cand nu au permisiunea explicita ceva ma retine sa o cer. Alteori imi sunt promise poze care insa nu mai vin si iar, ceva ma retine sa le cer.

Nu as posta insa niciodata fotografii care imi sunt trimise doar mie.

Azi am primit iar o poza si de data aceasta am si primit acceptul sa o postez. Si o fac cu bucurie si mandrie, de parca ar fi fetita mea. E o scumpa delicata, o adevarata domnisoara si abia astept sa vad si pozele de la serbarea la care va straluci cu siguranta.

Multumiri din suflet mamicii ei care mi-a trimis poza si care a crescut o asemenea minunatie.

Nu-i asa ca e frumoasa si delicata ca o floare? Observati si cat de gratios si serios pozeaza mandretea mica!

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

