6 fetite, 6 fustite si un concurs de dans

Acum mai bine de 2 saptamani scriam intr-o postare despre o comanda mare, de 6 fustite.

Abia asteptam sa vad poze, mai ales ca eu nu am facut nici o fotografie inainte fustitelor. Si cred ca nici nu se compara fotografia unei fustite pe umeras cu aceeasi fustita purtata de stapana ei.

Scumpele destinatare ale tutu-urilor mele au fost un grup de micute dansatoare. Scumpe, dragalase, minunate, delicate, luand curajoase viata in piept si participand la un concurs de dans, alaturi de partenerii lor, si ei dragalasi si plini de importanta. Motanei si pisicute, toti frecventand fantastica gradinita „Motanul incaltat” din Moinesti.

Fac aici o paranteza, ca am urmarit fotografiile gradinitei (au si pagina de fb), am citit comentariile… si m-am indragostit de gradinita si am admirat modul exemplar in care e condusa. Mai ca imi vine sa ma mut la Moinesti sa imi inscriu mezina acolo, ca stiu ca ar avea parte de cel mai bun start in viata de scolar care o asteapta. Felicitari din inima doamnei directoare pentru organizare, pentru sufletul depus in proiecte, pentru tot ce deosebeste gradinita „Motanul incaltat” de toate celelalte gradinite vazute de mine pana acum.

Micuta si talentata trupa de dans (includ aici si motaneii, ca e si meritul lor) au participat la Concursul national de dans „Stelutele dansului” din Rm. Sarat, in data de 26 mai, si au reusit, prin talentul lor, sa plece acasa cu 2 trofee: locul 2 la dans modern si locul 3 la dans popular stilizat. Bravo lor si cinste parintilor care au dorit sa le ofere o copilarie minunata, provocari si realizari de la aceasta frageda varsta.

Admirati-i si voi pe micutii care mi-au umplut sufletul de bucurie si incantare.

Mii de multumiri din suflet doamnei directoare, care mi-a permis sa preiau pozele si care a avut atatea cuvinte frumoase la adresa fustitelor si a muncii mele.

Mai multe poze si multe frumuseti puteti vedea si pe pagina de fb a gradinitei, aici.

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

