Margele de hartie

Sarbatorile religioase sunt de obicei pentru mine frustrante. Am atata treaba si totusi nu ma indur sa fac nimic din ce necesita coasere sau spalat…

Offf…

Zilele acestea totusi, in ciuda comenzilor ce s-au cam aglomerat, au fost relaxante. Am iesit cu ai mei pe malul marii, ne-am plimbat, am fost si pe la parinti… Si tot nu m-am putut abtine sa nu fac ceva. Am luat-o insa ca pe o joaca, am profitat de un catalog de la Lidl, l-am ciopartit si am folosit si niste lac… Asta a iesit, inca nu stiu ce voi face cu toate margelutele rezultate, dar o bratara sigur imi fac.

Le-am facut si proba la apa si rezista surprinzator de bine.

Iata deci joaca mea :

Cele ciclam sunt doar de incercare, din hartie creponata, dar nu imi plac. trebuie sa gasesc un lac acrilic si sa testez iar.

 

Categorii: Decoratiuni, Diverse, Galerie (indisponibile) | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Margele de hartie

  1. sunt senzationale!! imi place ca ai pus si obiectiele de inspiratie, rocile acelea albe. ff dragute! astept cu interes sa faci un sirag si sa ne arati cum e produsul finit. spor si inspiratie!

    • @Antonia, multumesc mult. De rocile acelea albe sunt total indragostita. Sunt cristale de cuart, primite de la un domn cu inima mare de pe lucrurigratis.ro. Le-am curatat, le-am incarcat energetic si acum ma vegheaza. In a doua poza in partea de sus e prima mea incercare tot a unei idei de la tine, e o floare de hartie creponata. Nu a iesit toata in poza si nici nu e foarte reusita, dar imi place culoarea.
      Pana la produsul finit mai e, mai am atatea lucruri de facut inainte!

  2. Ce bine arata! Oare exista ceva la ce sa nu te pricepi? Da-mi voie sa ma inclin in fata ta!

    • Ancuta, tare scumpa esti. Multumesc mult! Sunt o gramada de lucruri la care nu ma pricep.si pe care as vrea sa le invat. Timpul asta limitat e problema. SI nu, nu iti dau voie sa te inclini, mai ales cand stiu ce minunatii faci si la care eu doar stau si ma uit si admir, ca nu stiu sa le fac!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

