Bratari de piele si nu numai

Stiti de pasiunea mea pentru piele. De fapt, mai mult pentru bratarile din piele. Asa ca astazi va mai arat cateva si mai urmeaza o serie intreaga.

Prima pe care am ales-o este o bratara 3 in 1. Adica se poate purta ca bratara, cordon sau colier. Depinde de alegerea si dispozitia voastra cum o purtati. Are o lungime de 96 de cm insa poate ajunge pana la 102 cm datorita lantului atasat la inchidere. Impletiturile din piele sunt legate intre ele cu lant, iar lantul, la randul lui beneficiaza de doi conectori floare din argint tibetan. In plus, de piele „se tin” bucuroase cateva charm-uri si margelute acril negre cu argintiu. Sa va mai spun ca e unica?

Sper sa va placa sa o purtati la fel de mult cum mi-a placut mie sa o fac.

Bratara aceasta, micuta si delicata este facuta din piele naturala rosu inchis, imbratisand zale decorative argintii. E potrivita pentru zilele toride, cand doriti un pic de culoare sa va inseleasca ziua si are si o mica zana la incheietura sa va protejeze.

Ultima bratara prezentata azi este din piele naturala maro, din doua fasii conectate intre ele cu zale decorative de bronz.

Si ca sa nu va arat doar bratari, va prezint si o pereche de cercei, din margele fimo si piele naturala rosu inchis. Nu prea se vede bine in poza, dar pielea e taiata pe margini.

Detalii gasiti in magazinasul meu de pe crafty.ro, aici

Cam asta e tot pentru azi. Va tin la curent insa cu noutatile. Si stati pe aproape, ca saptamana viitoare am in plan un concurs.

Categorii: Bijuterii, Bratari, Cercei, Diverse, Lucruri din piele | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Bratari de piele si nu numai

  1. Întotdeauna m-a fascinat tot ce înseamnă handmade, iar aici am găsit un stil unic care îmi place foarte tare. Mai ales brăţările…sunt absolut superbe.

  2. lucia

    de unde as putea cumpara bratara a doua ?

    • Buna seara. Din pacate nu mai am bratarile din postarea aceasta, sunt vandute de mult timp. V-as putea face insa ceva asemanator

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

