Pom pom din tulle

Exact aceasta a fost propunerea cu care a venit acum 2 zile o mamica tare draga sufletului meu. Nu numai ca are simt artistic si ochi format pentru detalii, ci le foloseste si spre binele si bucuria altora. Am mai scris despre fotografiile minunate pe care le face si a caror prima vedere m-a lasat fara cuvinte. Vedeti mai multe despre talentul ei aici http://www.facebook.com/bymikaphoto . Daca aveti un eveniment deosebit in viata voastra pe care doriti sa vi-l amintiti mereu cu placere, nu ezitati sa o chemati pe Antonia.

Acum, ideea a venit dupa ce a cautat pom-pom-uri din hartie creponata pentru petrecerea de un anisor a micutei printese. A dat peste cateva imagini ale unor asemenea pom-pom-uri facute din tulle si mi le-a trimis, cu sugestia de a face si eu asa ceva. Va dati seama ca rotitele au inceput sa se invarteasca si nu am mai avut rabdare pana a doua zi, asa ca acesta e primul globulet facut. Imi e tare drag, nu stiu nici ce pret sa ii pun, deci acesta va sta deasupra patutului mezinei mele.

Pana acum am facut pom-pom-uri ca accesorii pt par, cu diametrul maxim de 10 cm.

Nu ma gandisem la ele la o marime mai mare si folosite ca decoratiuni, cel putin nu ma gandeam ca ar prinde la noi. Cred totusi  ca ar fi minunate la nunti, la diferite evenimente (botez, aniversari) sau pentru decorarea camerei copilului. Pentru Ioana, deasupra patutului ei, mai folosisem baloane colorate, dar acestea au prostul obicei sa se desumfle dupa cateva zile. Un „balon” din tulle cred ca va rezista cativa ani fara probleme.

Acesta este primul meu pom-pom mai mare. Are 18 cm diametru, am bibilit la el aproape 2 ore (eu cu mania mea de a fi perfect), si au intrat in el 3 metri jumatate de tulle.

Multumesc din suflet, Antonia, pentru idee!

Ca sa vedeti mai multe idei, intrati pe etsy.com si cautati dupa „tulle pom pom”.

O zi minunata sa aveti!

Categorii: Decoratiuni, Diverse, Galerie (indisponibile) | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Pom pom din tulle

  1. este minunat! cu multa placere! cred ca am apelat la the best pentru asa ceva! spor mult si succes!

    • Scumpa mea, multumesc din suflet pentru idee, aprecieri si urari! Daca nu erai tu, sa imi dai ideea, nu exista nici pom-pom-ul si nici postarea aceasta.

  2. Frumos ti-a iesit!Dar cum l-ai facut?ai taiat fasii pe care le-ai legat la mijloc?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

