Atelier decoupage

Incep iar o perioada infernala, cu mult de invatat si alt proiect de facut. Ati ghicit, am inceput alt curs, de data aceasta de SSM (sanatate si securitate in munca).

Totusi, hai sa nu va plictisesc cu asta. Ieri am participat la primul meu curs de decupaj (de fapt primul curs de handmade la care particip). Am avut parte de organizare excelenta (d-na Mihaela Piecu s-a ocupat de noi deopotriva profesionist si cald, cum ii sta bine unei gazde bune). Imi doream mult si de mult timp sa aflu cum se fac minunatiile pe care le-am admirat pe diverse site-uri si pe forumul decoupage.com. Iata ca am aflat, dar am realizat in acelasi timp si cat de mult mai am de invatat.

Eu nu am facut poze cu lucrarile mele, iar una din ele (cutiuta), deja sta la mama la loc de cinste. Maicutei mele ii plac mult narcisele, asa ca atunci cand am facut-o am avut in plan sa i-o daruiesc. Stiu ca nu-i perfecta, dar e un cadou din inima si mama nu ar avea sufletul sa imi spuna ca nu-i place 🙂

Pun deci pozele facute de Mihaela, sa vedeti si voi cam ce am facut (sambata totusi am fost intr-o zi relativ  „blonda”, ca am uitat sa iau si mecanismul de ceas). Mai am doar suportul/cadrul de ceas, si profit ca mai vreau sa ii fac ceva pana ii iau si mecanismul.

Mihaela va mai tine cursuri si daca doriti sa petreceti cateva ore placute, in care sa invatati ceva minunat, puteti urmari pagina ei sau pe cea de la HobbyLand Romania  de pe fb .

Categorii: Diverse, Galerie (indisponibile) | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Atelier decoupage

  1. Bravo! Chiar esti multilateral talentata!

    • Anca, multumesc mult, esti o scumpa ca intoitdeauna, dar nu e cazul de data aceasta. Mai am multe de invatat ” cu ce se mananca” decupajul. Sunt constienta ca lucrarile mele sunt imperfecte. Apropo, ale mele sunt cutiuta cu narcisa si cadranul de ceas de pe randul de sus din mijloc, restul sunt ale colegelor mele de atelier

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

