Ioana inspiration

Am incheiat cu bine o saptamana nebuna, cu mult de lucru si multe ore din noapte pierdute (cu folos insa). Cateva dintre fustite vi le-am aratat in postarea precedenta. Pentru celelalte astept poze, pentru ca eu m-am luat cu lucrul si am uitat sa fotografiez. Mi-am dat seama abia cand erau ambalate frumos si asteptau curierul sa vina sa le preia. Abia astept pozele, pentru ca a fost cea mai mare comanda primita pana acum. Pana la aceasta comanda, numarul total lucrat si livrat odata, pentru acelasi client, a fost de 4. Acum mi-am doborat recordul si am lucrat 6. Va dati seama cum astept pozele micutelor printese ce participa la un concurs de dans? Le tin pumnii de pe acum si va rog si pe voi sa le tineti pumnii.

Cu o saptamana in urma i-am facut Ioanei primul tutu cusut. Cu gandul la mare si cer, am ales sa i-l fac albastru. In plus imi place sa renunt uneori la roz si alte culori „de fetite” si sa o imbrac pe Ioana in albastru. Nu am avut timp sa o fotografiez pana acum, asa ca astazi am scos-o afara (de fapt pana la prietena mea) in tutu. Si v-o arat si voua pe micuta mea minune, sa imi spuneti cum vi se pare (intre noi fie vorba, nu m-as mai incumeta sa cos inca o asemenea fustita, la cati nervi si cata munca a inglobat prima)

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Ioana inspiration

  1. Vaaai ce ingeras pe un norisor albastru! Sa-ti traiasca! Superba si nuanta de albastru.

    • Multumesc din suflet, Anca, pentru aprecieri si urari. Venind de la tine, care creezi atatea minunatii cu atata bun gust si migala, ma simt onorata. Te pup cu drag.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

