Flufosenii proaspete

Scurt, ca timpul ma preseaza, va arat doar cateva din tutu-urile saptamanii. Primele doua prezentate au fost o comanda speciala, prin simplul fapt ca o doamna deosebita le-a comandat si mi-a oferit atatea sugestii incat mi-a facut nespus de multa placere sa stau de vorba cu dumneaei. In acelasi timp, pe langa faptul ca se ocupa de lucruri minunate le face si comestibile (mmmm, ce mi-as dori sa fiu mai aproape, ca se apropie ziua mezinei!). Ca sa nu va tin in suspans, si ca sa salivati si voi, nu numai eu, aruncati o privire aici http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1939081518290.2096604.1279955301&type=3

A doua comanda pe care vi-o arat mi-a placut pentru simplul fapt ca e prima mea comanda dubla (cand spun dubla ma refer la acelasi model si aproximativ aceleasi dimensiuni), si mi-au placut la nebunie cum stateau amandoua fustitele cuminti la pozat.

Ce ziceti de ele?

Restul flufoseniilor nu vi le mai prezint, ca sunt asemanatoare altora.

Va doresc insa un week-end minunat si distrati-va si pentru mine, ca eu nu am timp.

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

