Din nou despre net si poze furate

Stiti ca va spuneam acum ceva timp de faptul ca se fura poze si ca ceea ce vedeti pe net nu e intotdeauna ceea ce cumparati de fapt?

Desi chestia asta s-a intamplat saptamana trecuta, abia acum am zis totusi sa fac faptul acesta cunoscut. A inceput totul intr-o dimineata, cu un mesaj privat pe forum, in care eram intrebata, de catre o persoana draga mie si ale carei maini fermecate croseteaza minunatii delicate aici, daca imi este cunoscuta o anumita poza, cu link cu tot, bineinteles. Surpriza a fost ca imi era foarte cunoscuta!

Prima oara mi s-a intamplat sa imi fie preluate poze anul trecut. Acum, istoria s-a repetat, bineinteles ca persoana difera. Oarecum ar trebui sa ma simt magulita ca i s-a parut cuiva suficient de interesanta pentru a fi preluata printre alte poze preluate de pe etsy.com sau de pe bloguri americane.

Am fost indignata, lucru perfect normal, mai ales ca intr-o prima faza nu exista nici o descriere la fustita. Abia cand am facut cunoscut faptul celor din grupul unde postase respectiva persoana a scris in dreptul ei ca e model de inspiratie, fara insa a face nici o trimitere catre albumul de unde a fost luata. Doar nu era sa isi dea cu stangul in dreptul!

Din fericire, e minunat sa ai prieteni care vor sa te ajute si care percuteaza atunci cand e vorba de furt si nedreptate. Asa ca una din prietenele mele a cerut acceptul persoanei in cauza, doar in scopul de a putea comenta. A reusit sa intre, sa comenteze, sa ma anunte, eu am reusit sa dau un „Print screen” si imediat dupa aceea postarea (cu tot cu fotografie) a fost stearsa. Ma scuzati ca am prelucrat un pic, dar aparea numele meu, pe care totusi prefer sa nu-l afisez aici. Pentru ca totusi datorez o explicatie, am pozele si in albumul deschis pe contul meu si in cel deschis pe Style Handmade. Link-ul face trimitere la albumul meu direct.

Deci, cam asta e dovada

Deci, daca intalniti pe fb sau prin alta parte „HAINUTE COPII MODERNE”, fiti foarte circumspecti daca doriti sa achizitionati ceva.

Categorii: Diverse, Fustite | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Din nou despre net si poze furate

  1. Te sfătuiesc, ca pentru viitoarea dată, să-ți pui numele pe fiecare poză(al tău, al blogului, nu contează- ceva care să-i ajute pe cumpărătorii tăi să te deosebească).
    Uite, de exemplu cum am pus eu aici http://mymotherswork.wordpress.com/ .
    Poți folosi Photo Scape. E într-adevăr mai greu că îți ia timp, dar eu zic că merită.

    O zi cât mai frumoasă!:)

    • Multumesc mult pentru vizita si sugestie. Incepusem o asemenea operatie de anvergura de inlocuire a pozelor (vezi postarile mai vechi), dar am abandonat din comoditate si prostie cred. Si cum prostia se plateste…
      Oricum, voi relua practica de marcare, ca vad ca altfel nu se poate. Nu m-ar deranja poate prea tare sa imi fie preluata ideea si fotografiat rezultatul, dar preluarea directa a pozelor mi s-a parut de-a dreptul o dovada de nesimtire si de inselare a increderii clientilor, care in cele din urma se rasfrange negativ asupra tuturor celor de buna credinta ce vor sa isi vanda creatiile.
      Ti-am admirat blogul si l-am bagat in lista celor pe care le urmaresc. Voi da si aici link direct. O zi minunata in continuare

      • Așă să faci. Protejează-ți munca! 🙂
        Și eu am admirat blogul tău. Foarte frumoase lucrușoare ai!:)
        O să te vizitez și eu când am timp.
        O zi bună să ai!:)

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

