Tutu reloaded

Mi s-a intamplat in ultima vreme sa mi se ceara „modele” din fustitele pe care le fac. E adevarat insa ca deseori doar mi se spune cum ar trebui sa arate fustita sau primesc fotografii cu tutu-uri luate de pe net. Cred ca modul acesta de lucru e ideal. E la fel de adevarat ca eu nu postez toate tutu-urile pe care le fac, sunt multe si deseori sunt asemanatoare.

Accentul cade pe „asemanatoare”, pentru ca niciodata o fustita nu va fi identica altora, nici alor mele nici celor luate ca model de pe net. Difera foarte mult atat fotografia in sine fata de obiectul fotografiat (luminozitate si implicit nuanta redata) cat si materialele pe care le gasesc la furnizori (tulle sau panglici). Roz pal de exemplu, comandat de la acelasi furnizor la intervale diferite l-am primit de fapt in 2 nuante (unul mai pal ca celalalt). Puteti inlocui rozul cu orice alta culoare, rezultatul e acelasi.

In principiu totusi am un album pe facebook cu o parte din fustite. O parte din lucrari le am si pe crafty.ro. Majoritatea comenzilor insa imi vin din recomandari, nu din lucrarile postate.

Totusi, daca doriti sa admirati ceva, va las in compania a 4 dintre ultimele tutu-uri.

Image

Image

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Tutu reloaded

  1. Adee

    Prima e fustita meaa :X Super

  2. camelia chirca

    Care este pretul unei fustite tutu pt 2 ani¿

  3. cat costa o fustita tutu pt 5 ani as vrea sa fie galbena cu portocaliu pt ca are un rol raza de soare

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

