Colectia mea de paianjeni

Am vazut acum cateva zile pe forumul lucrudemana.com niste paianjeni de margelute care mi-au aprins imaginatia. Si cum de la dorinta la realizare e necesar uneori doar un imbold, am trecut la treaba.

Asa ca azi va arat primii mei paianjeni-brose, scosi afara la aer. Cred ca se va observa ca primul facut e cel alb, ca bietele lui picioare nu prea stau la locul lor. Dar perseverez. Abia m-a cuprins microbul, asa ca va voi mai arata cand se mai inmultesc un pic.

Image

ImageImage

Ce ziceti, va plac?

La acestia pot lucra si cand e pitica mea treaza 🙂

Categorii: Bijuterii | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Colectia mea de paianjeni

  1. Foarte tari! Cel albastru e preferatul meu. Si pitica nu-ti imprastie margelutele?

    • Ancuta, acela e deja dat, cum l-am scos in lume si-a si gasit stapana, eu am ramas doar cu poza. Pitica nu reuseste sa ajunga la margele ca sunt micute si le tin in pungute. Nu e ca atunci cand lucrez si cu fimo si am tot felul de margelute si ustensile pe langa mine, de nu reusesc sa le tin departe de manutele ei.

  2. Adee

    Da chiar imi plac, zici ca sunt paianjeni adevarati. Si mie tot cel albastru imi place 😀 Cati ani are fetita ta si cum o keama?

  3. Super … pacat ca sufar de arahnofobie.
    Poate incerci si buburuze. 🙂

    • Andreea, multam fain. Nici eu nu ma dau in vant dupa paianjeni (doar tarantulele imi plac la nebunie), insa acestia sunt de efect purtati la rever. Nu musca si nici nu tes panze 🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

