Pieleeeeee

Imi plac la nebunie provocarile si intamplarile care duc spre noi perspective. E adevarat insa ca simt deseori ca nu imi ajunge timpul pentru toate proiectele pe care le am, dar perseverez si incerc sa ma descurc.

Noua mea pasiune a inceput cu o postare pe forumul lucrudemana.com, in care era prezentata achizitia uneia dintre doamnele cu maini fermecate: un set de clesti (preducea si de capsat). Normal ca l-am vazut, l-am vrut, l-am avut. Si cum abia apoi m-am gandit ce fac cu el, etapa urmatoare a fost sa imi iau si bucatele de piele, de diverse culori, ca sa imi testez noul set. Preduceaua se descurca minunat (mai ales ca pretul a fost infim: tot setul a costat 17 lei – promotie LIDL), dar capsele se pare ca sunt pentru materiale mai moi decat pielea. Urmeaza deci sa cumpar si capse si nituri pentru piele.

Evident ca am inceput cu ceva mai usor, asa ca am facut pentru inceput 2 brose si o bratara, care au fost deja daruite mamei si cumnatelei mele (surioarei mele, cum ii spun eu). Acum am in plan huse de telefon pt mama si tata si abia apoi vad ce mai pot sa fac din toate minunatiile care stau si isi asteapta transformarea.

Bratara se poate purta pe ambele parti, asa ca am de gand sa mai fac.

 

Categorii: Bijuterii, Bratari, Brose, Diverse, Galerie (indisponibile), Lucruri din piele | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Pieleeeeee

  1. Sunt deosebite si brosele si bratara! Bravo si mult spor! Sandra.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

