Micuta T

Nu mai e un secret pentru nimeni ca ador fetitele in tutu. Cand primesc poze de la destinatarele fustitelor mele (indiferent ca sunt facute cu telefonul sau intr-un studio profesionist) sufletul meu pluteste si cand mai primesc si permisiunea de a le posta…  ei bine, e una dintre cele mai mari bucurii ale mele.

Scumpetea de mai jos e un vis de fetita. Delicata, dragalasa, cu certe aptitudini pentru desen (observati peretele din spatele ei) si pentru dans.

Vedeti voi, emotia si bucuria primirii si apoi purtarii unui tutu, transmise de la micuta la mama si apoi la mine, e ceea ce imi da aripi si ma face sa merg mai departe, pentru ca, in opinia mea, nimic nu poate fi mai pur, mai frumos si mai delicat, decat zambetul unui copil fericit.

Image

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii, printese | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Micuta T

  1. Adee

    Sarutmana!! M-am hotarat, mi-am luat masurile si vreau sa imi fac o fustita la dumneavoastra 😡 Culoare neagra cu fundita roz inchis, gen fuchsia. Masurile sunt: 74cm in talie si 30cm lungime. As vrea sa va rog ca fustita sa fie bogata, genul mireasa, fundita sa fie mai maricica. Astept sa-mi spuneti pretul fustitei si sa imi spuneti cum facem pe mai departe.Va multumesc mult si va doresc o zi cat mai frumoasaaa :*

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

