Jucaria

Cele 2 zile promise pana la dezvaluirea jucariei s-au transformat in 2 saptamani. Evenimente neplacute, consumatoare de nervi si timp, m-au tinut departe de blog. Am avut insa timp printre picaturi, cu mezina in brate sau langa mine, sa testez ce poate face noua mea jucarie.

Ei bine, asta e:

E o chestie gri din plastic in care se infig diverse „cuie”, tot din plastic, in functie de modelul de floare pe care il vrei. Se pot folosi cam orice fel de fire, de la bumbac la mohair si acril. Merge si cu panglici inguste satinate, l-am incercat si pe tulle. Sunt incantata la nebunie de ea.

Am cumparat-o de la PRYM, iar comunicarea lor cu clientii si modul cum m-au tratat m-au dat gata. In plus, taxele prin curierat au fost de doar 10 lei, in conditiile in care coletul mi-a fost adus acasa, desi nu stau in oras, si a fost si cu ramburs. Pe site-ul lor, pasmanterie-mercerie.ro se gasesc o gramada de lucruri dragute si folositoare, numai ca bugetul meu nu mi-a permis mai mult. Sper insa sa revin curand la ei si sa mai comand si alte lucruri.

Acum, poate va intrebati ce puteti face cu florile. Ei bine, eu am inceput sa fac martisoare. In plus, vreo 3 din ele au ajuns la o prietena care a impodobit caciulita piticei.Apoi, ea a mai vrut cate 3 floricele din 6 culori…

Caciulita e facuta de mama ei, din acelasi fir ca si florile mele.

In plus, pot infrumuseta diverse obiecte de imbracaminte  sau accesorii (pulovere, bolero-uri, caciuli, fulare, manusi, genti, huse telefon), pot fi purtate ca brosa sau lipite pe agrafe. Pe net am vazut si fulare si paturici facute doar din astfel de flori, dar inca nu ma incumet la asa ceva.

Aici aveti cateva dintre floricelele mesterite de mine, in zilele de stat in casa cu mezina (a pierdut puiuta si primele zile de zapada 😦 )

Aici floricica e facuta din lantisor crosetat inainte

Aceasta e din panglica satinata turcoaz, de o.6 mm.

 

Categorii: Diverse, Martisor | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Jucaria

  1. s-o stapanesti sanatoasa!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

