Dezamagiri si bucurii

E prima oara cand mi se intampla, asa ca trebuie sa va spun.

Azi am dezamagit pe cineva. Fara intentie, normal, dar gustul rau tot a ramas.

Saptamana trecuta am primit o comanda pentru o fustita la fel cu una deja facuta, de pe blog. Tin aici sa fac o paranteza. Niciodata o fustita nu va fi identica in cele mai mici detalii, cu alta. Depinde foarte mult de materialele pe care le au furnizorii mei sau (cel putin in cazul panglicilor), de ceea ce gasesc in mercerii. E posibil ca si culoarea sa fie usor diferita fata de ce apare in poze. Nu mai am camera foto, telefonul a ramas singurul meu ajutor, iar editorul meu de poze nu reuseste mereu sa redea intotdeauna exact culoarea.

Pentru ca vineri a fost oricum sarbatoare, am colindat centrul orasului cautand o panglica, de 4-5 cm latime, cat mai asemanatoare cu cea din poza pe baza careia a fost facuta comanda. Am gasit in cele din urma ceva, care, chiar daca nu era identica, mi se parea mie ca se potriveste cu tulle-ul fuchsia. In plus, desi era sarbatoare, eu promisesem ca luni o livrez (cand am spus cand o livrez, uitasem total ca vineri si sambata sunt sarbatori religioase), asa ca mi-am facut planul sa stau in noaptea de duminica spre luni sa o fac. In general nu lucrez de sarbatori si sambata (oricum sarbatoare) aveam 3 „sfinti” in familie (tata si fratele – Ioan, mezina – Ioana).

Fac iar o paranteza. Cand sunt cu mezina dupa mine capacitatea mea de miscare libera e foarte mult diminuata. Si cum de obicei plec cu ea dupa mine… Va imaginati deci ca nu am putut colinda decat prin centru.

In fine… Luni fustita era gata, dar am avut o zi teribila cu fata mai mare, cu care am ajuns in cele din urma la medic. Nu am putut trimite fustita luni. Nu stiu cum e pentru voi, dar cred ca e ca la mine : familia si mai ales copiii pe primul plan. In plus, stiam ca funda nu e exact ceea ce si-a dorit, asa ca am vrut sa o vada inainte sa o plateasca, sa nu am apoi surprize. Mai bine am eu de pierdut decat sa nu fie clienta multumita. Se pare ca am procedat bine. I-am spus la telefon ca nu e chiar cum e cea din poza, ca difera culoarea panglicii. Daca as fi fost centrata doar pe mine si pe munca mea, i-o trimiteam prin posta si nu ma ofeream sa o livrez eu. Deci…

Azi am fost iar cu fata la analize si am ajuns si pe la doamna care comandase fustita. A fost dezamagita. Eu eram obosita, tracasata si cu nervii „in batista”. Azi ar fi trebuit sa stau sa imi sarbatoresc ziua de nastere alaturi de cei dragi… In fine… Mai sunt si zile ca aceasta, pline…

Insa e prima oara cand cineva imi spune ca nu ii place, ca nu se potriveste, ca nu e cum si-o imaginase. Si m-a durut sufletul ca am dezamagit. Mie imi placea mult… Poate nu mai stiu eu sa apreciez un lucru? Nu am avut de ce sa ma supar ca si-a spus parerea, dimpotriva, am apreciat franchetea, dar tot am ramas cu un gust amar…

Din fericire insa, desi am lasat-o la magazinul cu lucrusoare handmade, ca sa fie acolo pusa la vanzare si sa nu o mai car dupa mine, deja am cumparator pentru ea. O doamna tare, tare draga sufletului meu a vrut sa stie de ce par suparata (sunase sa-mi spuna „la multi ani”) si cand i-am zis de ce nici nu m-a intrebat cum arata fustita, a spus sa i-o trimit.

Si cand am ajuns acasa, pe langa telefoanele de felicitare primite, ma asteptau urari de la familia mea de pe forumul „lucrudemana” si e-mailuri de la prieteni dragi mie. Asa ca, la final, pot trage linie si incheia cu un zambet, cu sufletul jumatate amarat, jumatate in extaz…

Deci maine iar am drumuri de facut, de luat rezultatul la analize, de mers iar la doctor, de recuperat fustita si trimis la noua ei stapana. Si poimaine imi vine o jucarie de facut flori din ata, pe care o astept cu mare nerabdare de cand am comandat-o.

Vreti sa stiti care e si de unde am luat-o? Vi-o arat si va spun de unde peste 2 zile, cand o primesc. Ce pot insa sa spun acum e ca am ramas foarte placut impresionata de profesionalismul si solicititudinea cu care s-a raspuns cererii/comenzii mele, desi e o suma mica la mijloc. M-au tratat de parca as fi cumparat de mii de lei, nu de cateva zeci si cu siguranta voi reveni pe site-ul lor. Sa tot fii client la o asemenea firma, care isi respecta atat de mult clientii!

Categorii: Bijuterii | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Dezamagiri si bucurii

  1. La multi ani! Si multa sanatate printesei mari!

  2. La multi ani fericiti alaturi de cei dragi! Si sanatate domnisoarei!

  3. Menuca

    Anul 2012 sa-ti aduca multe bucurii,sanatate si banii.Multa sanatate micutei
    ARMEANA
    http://menuca-crosetadeaur.blogspot.com/

    • stylehandmade

      Multumesc mult pentru urari. Iti doresc si eu un an cat mai bun, cu sanatate, fericire si prosperitate

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

