Micutele printese

De cand stau acasa si mi-am descoperit pasiunea pentru anumite lucruri facute de mine (nu va imginati ca sunt un „minitehnicus” care se pricepe la orice), am intalnit oameni minunati. Pe o parte i-am cunoscut prin intermediul blogului sau al magazinasului de pe crafty.ro, pe altii prin recomandari, si pe altii prin intermediul forumului lucrudemana. Daca primii mi-au devenit clienti iar unii chiar persoane foarte dragi, ultimii m-au ajutat sa imi descopar noi pasiuni, sa ma incurajeze in cele vechi, sa imi dea sfaturi si idei…

Ei bine, acum 2 zile, intr-o zi nebuna pentru mine (mult de alergat, cumparaturi si  livrari de facut si examen de dat), am intalnit o doamna minunata, de la care cumparasem niste esarfe, cadou de Craciun pentru mama si cumnata-mea. Am stat de vorba cred aproape o ora, dar nu stiu cand a trecut timpul. Oricum, interesant si folositor. Insa, la un moment dat, venind vorba despre tutu-uri, m-a intrebat daca imi place sa le fac…

Nu-mi pusesem asa problema. Procesul in sine, de confectionare a unui tutu, nu e interesant, nu captiveaza cu nimic. Dimpotriva, e obositor, monoton si mancator de timp.

Ce-mi place insa la nebunie, e produsul finit, stropul acela de lumina filtrata in culori diafane, visul acela de printesa care se odihneste pe umeras cateva ore inainte sa fie bagat intr-o cutie si trimis micutei destinatare. Si ceea ce ador si practic e adevarata ratiune pentru care fac aceste fustite, e reactia ce urmeaza primirii lor.

Uneori insa, primesc mai mult decat multumiri. Primesc poze si permisiunea de a le folosi. V-am mai aratat pana acum din fotografiile facute, insa ultimele „primite” (de fapt au fost postate pe facebook si mi s-a dat link-ul catre ele) sunt deosebite, pe de o parte pentru ca sunt facute intr-un studio foto, pe de alta parte pentru ca sunt „la dublu” si pentru ca micutele fotomodele sunt atat de incantatoare si adorabile incat m-au facut sa ma simt mandra si onorata ca imi poarta creatiile.

Va arat doar 3 poze, urmand ca pe restul pozelor minunate din album sa le gasiti aici

Si faceti o vizita si pe pagina de facebook unde au fost imortalizate micutele printese, la Caesar photography

 

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Micutele printese

  1. Valahu Maria

    Buna seara. M-ar intersa si pe mine o fustita tutu pentru fetita mea care va implini in curand 7 ani.Aveti pe sait o poza cu o fustita( candy tutu) puteti face la comanda asa ceva???Cam cat ar costa si in cat timp se poate face.Multumesc frumos si astept raspuns.

  2. Adee

    Sunt fascinata de aceste fustite din tul de foarte multe timp si nu am gasit pana acum sa cumpar asa ceva, insa ce am vazut aici m-a fascinat de-a dreptul, sunt absolut superbe, fabuloase, fara pic de exagerare. M-au fascinat exploziile de culori si creativitatea de care dati dovada.. Felicitari si va doresc mult mult succes, chiar aveti un talent dezvoltat si aparte.

  3. Adee

    Multumesc si eu si ma bucur ca am reusit asta. Eu am 20 de ani. Pe viitor oare se poate sa imi fac si eu o fustita din tul la dumneavoastra ? Cam cat m-ar costa ?

  4. irina

    Buna ziua ! As dori si eu sa stiu cat costa o fustita dinaceasta tutu…as dori pentru o fetita de 2 anisori.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

