Marea provocare

Ei bine, nu lipsesc nemotivat de pe blog. Trec doar printr-o perioada mai aglomerata, in care invat, imi fac proiectul, am fost la cursuri (cursul de formator de formatori 🙂 ). Foarte frumos si interesant, dar obositor si cu multa, foarte multa informatie.

Intre timp acasa ma asteapta alte provocari, alte asteptari, provocari de la liceu, provocari de mezina rebela care se lipeste de mine de cum intru pe usa si ma duce peste tot de mana… Si printre picaturi, costumez printese si craiese…

Pana acum, tutu-ul pentru dragalasa A., micuta craiasa a zapezii, a constituit cea mai mare provocare de pana acum, de cand lucrez aceste fustite. In primul rand lungimea mi-a dat batai de cap la pregatirea benzilor de tulle. In al doilea rand, a trebuit sa stau in picioare tot timpul cat am lucrat la el. In al treilea rand, am folosit nu mai putin de 24 m de tulle si 6 m de panglica. Nu mai spun cat a insemnat ca timp si volum de munca, dar, la sfarsit, a meritat din plin.

In aceste conditii, tutu-ul „monstru” al Sandrei paleste in fata acestui tutu de craiasa.

Vi-l prezint deci, sa va dati si voi cu parerea, pentru ca mie mi se pare frumos, mai ales ca micuta lui stapana il pune in valoare atat de bine.

Mamica de A., multumesc din suflet ca mi-ai dat ocazia sa ii fac eu tutu-ul pentru serbare.

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Marea provocare

  1. Maria Caminschi

    Mamica de A este cea care iti multumeste din suflet si se bucura ca a avut inspiratia sa te roage pe tine sa il faci ! Acest tutu este o picatura de magie si puiul mic il imbraca si de 3 ori pe zi pentru a dansa prin casa . Sunt sigura ca va fi cea mai frumoasa craiasa/zana a zapezii ! Stii ca acum vrea si colorate , nu ? 🙂

  2. ionela

    am si eu o intrebare,am vazut ca peste tulle-ul legat de elatic,este si o funda de satin.aceea cum e prinsa?pare oarecum impletita printre straturile de tulle…

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

