Mos Craciun

Am avut de curand minunata surpriza ca o fetita sa isi doreasca de Craciun un tutu. Si pentru ca mamica ei a vorbit cu ajutoarele mosului, micuta va primi fustita mult visata sub brad.

Pentru mine e mereu o onoare si o bucurie atunci cand fustitele facute de mine sunt apreciate si mai ales, dorite si purtate cu bucurie.

Pentru mine, fiecare micuta e deosebita si fiecare merita un asemenea cadou. Pentru fiecare, fustita e lucrata cu multa grija si multa dragoste, sa fie asa cum si-o doreste.

Pentru dragalasa careia Mos Craciun (prin grija mamicii ei) ii va lasa sub brad cadoul, am folosit tulle negru si ciclam si o fundita satinata tot ciclam.

 

 

Categorii: Diverse, Fustite, Pentru copii | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Mos Craciun

  1. foarte talentat Mos Craciunul acesta! 😉

  2. irina

    Foarte frumos modelul…am si eu o verisoara careia ii place baletul si as vrea sa ii fac cadou un tutu de craciu, cam cat ar duce o asemea fust apt o fetita de 5 ani, slabuta

  3. Andreea Icobescu

    Buna seara,

    Imi place tare mult acest tutu mov-pruna, doream sa intreb daca se poate face si pentru o fetita care face weekendul urmator un anisor :).

    Multumesc.

  4. andata, e suuuperb!

    Imi plac si alea cu bentita aia satinata infasurata roata-roata…

    Cat costa asa o minune? Pt. Daria ma gandesc…

  5. Anca

    Buna ziua,a doua fustite tutu pentru 2 fetite d e3 ani.s dori si eu

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

