Noutati

Nu am mai scris nimic in ultima vreme, dar aceasta nu inseamna ca nu am mai lucrat. Am mai facut cateva fustite la comanda, din care va prezint doar 3:

In plus, am participat la un concurs pe forumul lucrudemana.com, cu o tinuta pentru gradinita.

Concurs fain, in care mi-am lasat imaginatia sa zburde in ciuda timpului limitat (adica materialul comandat a venit cu doar 3 zile inaintea termenului de trimitere a fotografiilor). Recunosc ca m-a tentat cumplit premiul I, pe care insa nu am reusit sa il castig (o masina de cusut Elna Sew Fun, oferit prin bunavointa sponsorului concursului, BroRom Sibiu, al carui magazin il gasiti aici http://www.decusut.ro/. Am castigat doar locul 2, care imi ofera posibilitatea sa imi aleg produse de 150 de lei de la ei sau o reducere de 150 de lei daca iau ceva mai scump. Oricum am de gand sa imi iau in viitor o masina de cusut de la ei.

Facand insa bilantul sa sfarsitul concursului si vazand alaturi de cine am concurat, doamne care fac adevarate minunatii si care au multi ani de practica (inclusiv ocupanta locului I), m-am simtit onorata si fericita ca m-au votat atatea persoane si ca a placut costumasul meu.
A fost  amuzant sa alcatuiesc o tinuta pe post de uniforma pentru gradinita. A fost facuta pentru fetita unei bune prietene, pt ca niciuna din fetele mele nu se incadra ca varsta (3-14 ani). Ioana e prea mica, Sandra a implinit 14 ani la sfarsitul lui august. In plus, Sandra e deja liceana, nu mai e la scoala.

Costumul a fost gandit din start pentru a fi purtat pe ambele fete. Inca ma urmareste imaginea mea carand mereu haine de schimb la gradi, ca mereu imi gaseam copiii murdari. Asa poate doar sa intoarca hainele pe cealalta parte si micuta e fresh.

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Noutati

  1. Vreau la gradi, vreau la gradi! Cu asa uniforma frumoasa!

  2. Andreea, rabdare, mai e un pic. Pupici tie si scumpetei tale.

  3. cristina

    buna. cat ajunge o fustita? as dori si eu una alba cu betelie argintie… imi trebuie pt serbare la gradinita…fulg de nea

  4. daliana

    Buna, as dori sa ii fac si eu nepotelei mele de un an si 3 luni , fustite,,,deoarece sunt in prenatal, si ma plictisesc acasa,…de cat tull am nevoie la o fusta. sa nu fie f voluminoasa, ms

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

