Vis de papadie roz

M-am jucat iar cu un tutu mititel si delicat, primul care paraseste tara si pleaca la Paris. O feerie roz pentru o fetita dolofanica si dragalasa ca o dimineata de vara. M-am jucat cu numele si m-am gandit ca seamana cu o papadie roz, asa ca va calatori sub numele acesta.

Deci asta e papadia deghizata:

Stand cuminte la pozat

si stand singurica si nesprijinita

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii | 14 comentarii

Navigare în articol

14 gânduri despre „Vis de papadie roz

  1. fustitele sunt nemaipomenite!!! nu stiu daca as avea ce sa fac cu una, dar ma gandesc sa iti comand una lunga pana in pamant sau pana sub genunchi ca sa le pot purta pe post de rochii de seara… te tin la curent. :*
    si pasaroiul e groooozaaaav. 🙂
    imi pare bine ca ti-ai incurcat id-urile 😀

    • @belgi, bun venit si ms mult pt aprecieri. Am vazut tutu-uri purtate in disco sau la tinuta de seara :). Arata super, mie insa mi-a trecut vremea de purtat. Mamica uneia din „clientele” mele mi-a spus ca a avut una in noaptea de revelion si a facut senzatie. Te-ar costa insa mult transportul…

  2. :)) Iar am incurcat ID-urile… Offf, nu stiu ce am azi de trimit fara sa verific

  3. laura lazurca

    Buna! Imi plac foarte mult fustitele astea tutu facute de tine…si m-ar interesa si pe mine una pentru o fetita de un an jumate! Cam cat ar costa una si cum as putea intra in posesia ei eu fiind in Iasi! Astept un raspuns daca se poate! Multumesc!

  4. tiorean ramona

    Buna ziua ,imi plac foarte mult ,as dori si eu o rochita tutu pentru fetita mea de 6 ani ,dar pe alb,multumesc anticipat,o zii buna.

  5. gaby

    Buna ziua ,doresc sa cumpar o fustita tutu roz pt o fetita de 1 anisor.Daca este posibil va rog sa-mi spuneti daca poate include si o bentita asortata .Pret?
    Astept raspuns urgent.
    Multumesc anticipat!

  6. Buna seara. Pretul vi-l pot spune doar dupa ce imi trimiteti dimensiunile fustitei (talie si lungime). Imi puteti trimite datele pe adresa de mail style.handmade@gmail.com iar eu va voi raspunde in cel mai scurt timp posibil.

  7. buna ziua.as dori la fel ca mamica Gabi un pret pt fustits si bentita.tot un anisor.macar aproximativ.multumim.sunt superbe!

  8. popescu nina

    buna ziua ma intereseaza daca mai aveti sau puteti sa imi faceti o futita tutu roz cu o funda mov mare la spate.Cat ar costa?va multumesc o zi buna!

  9. Ungureanu Irina

    buna seara,
    as dori si eu o fustita tutu roz modelul acesta,pentru fiica mea de 5ani ,cu talia de 58cm si lungimea fustitei sa fie de 25cm,ne trebuie pentru serbare,as dori sa stiu pretul si cam cand ar fii gata,multumesc

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

