Lucru de mana – forumul

As vrea sa va povestesc astazi despre un forum drag sufletului meu, despre care probabil stiti deja: forumul site-ului lucrudemana.com. Il gasiti aici

Daca va place sa faceti ceva cu manutele voastre, indiferent ca e vorba de o perdea, de o hainuta sau de bijuterii, daca aveti nevoie de sfaturi sau, dimpotriva, daca aveti ceva de impartasit prietenilor vostri in legatura cu gradina, cu bijuteriile, cu decoratiunile interioare, cu orice lucru pentru voi sau familie sau chiar pentru casa la care va puteti gandi, atunci va veti bucura sa descoperiti acest forum.

E un loc in care am legat prietenii, am aflat o multime de lucruri, mi-am aratat creatiile, un loc unde am primit incurajari si pareri pertinente, unde am invatat mai mult decat as fi invatat din o mie de carti si am descoperit placerea de a incerca, experimenta lucruri noi, la care nu m-as fi gandit inainte.

Va invit deci si pe voi in a doua mea casa, locul meu de taifas si de lucru… Un loc in care nu am simtit niciodata ca unii sunt mai „egali” ca altii, unde revin zilnic cu infinita placere, chiar daca doar sa citesc, fara sa postez nimic.

Va veti descoperi probabil noi pasiuni, veti lega noi prietenii, veti participa la concursuri cu premii ispititoare, veti regasi placeri poate de mult uitate. Inca retraiesc bucuria daruirii si primirii cadourilor facute intre noi de martisor si Paste si abia astept noua provocare ce va sosi cu siguranta de Craciun…

Acum se desfasoara un concurs, asa ca deocamdata inscrierile au fost blocate pana cand se anunta castigatorii, tocmai ca niciunul dintre concurenti sa nu fie avantajat de amicii care s-ar inscrie doar ca sa voteze. Puteti insa sa va faceti cont imediat ce concursul se va termina si m-as bucura mult daca v-as regasi acolo.

Pana atunci va doresc tuturor numai bine.

Categorii: Diverse | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

