Se fura fotografii

Nu am mai scris de ceva vreme pentru ca targul a fost o deziluzie pentru mine. Am vandut ceva, dar nu am reusit nici macar sa imi scot cheltuielile, deci pana la Craciun nici nu mai particip la vreunul.

Din 3 zile am stat cam 1 zi jumatate, ploaia care m-a prins a doua zi si vantul din a 3-a m-au facut sa le socotesc pe lista zilelor ratate.

Azi insa vreau sa scriu despre o chestie care m-a dat peste cap, desi mi-am promis ca nu ma enervez.

Eram hotarata sa am o zi minunata (pitica mea implineste azi 2 anisori) dar am aflat de la o buna prietena si apoi verificat ca altcineva imi foloseste fotografiile la bazar pe dc. Una e preluata de aici, celelalte tot de la bazar, de la un fost caz umanitar. Banuiesc deci ca au fost salvate in calculatorul individei care a facut asta si apoi publicate.

Am luat deci hotararea, desi tardiva, de a inlocui toate fotografiile de pe blog cu altele marcate si va rog si pe voi sa va marcati pozele inainte sa vi le publicati pe blog.

Am crezut ca mie nu mi se poate intampla, dar uite ca am trait-o si pe asta.

Am anuntat adminii site-ului cu pricina, s-au miscat repede, au sters postarile de la bazar si user-ul in 8 minute. Mi s-a parut insa cam ciudat ca mi-au inchis subiectul in care ii anuntam, as fi vrut sa vad si reactiile celorlalti membri ai forumului.

Aveti deci grija, nimeni nu e ferit de preluarea si publicarea pozelor sub alt nume

 

Categorii: Bijuterii | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Se fura fotografii

  1. Multi, multi ani! Si buni!

    E nasol ce se intampla … cum e marcarea fotografiilor? Nu mi-am pus problema asta, deocamdata … cred ca e timpul sa o fac.

    • Andreea, multumesc mult pentru urari. Nu-mi vine sa cred ca au trecut deja 2 ani!
      Cu marcarea fotografiilor e relativ simplu. Editezi poza in orice editor de poze (eu folosesc acum photoscape-ul dar m-am jucat cu mai multe pana acum) si iti scrii pe ea ce vrei astfel incat sa te asiguri ca ce e mai important are marca ta (poate fi mai sters/transparent aproape sau mai pronuntat)

  2. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Chiar daca marchezi fotografiile, ele vor putea fi folosite dupa prelucrare :). Si eu m-am gandit sa le semnez pe cele de pe blog, dar m-am calmat … 🙂 . As munci degeaba. Daca cineva vrea cu adevarat sa le foloseasca si stie sa le prelucreze … Doar daca le marchez fin pe toata suprafata, dar mi se pare ca le stric cu totul. E o solutie buna atragerea atentiei.
    Succes.

    • Cristina, multumesc pentru empatie. Stiu ca se pot sterge marcajele prin editare. Dar, daca tot e sa le fure, macar sa se chinuie un pic la ele, nu sa le ia de-a gata 🙂 ) . De obicei insa hotii de fotografii prefera calea mai usoara, sa nu munceasca la stergerea marcajelor, asa ca poate se mai reduc furturile daca nu dispar cu totul.

  3. ela

    Buna , ma intereseaza si pe mine modelul Micuta T (Prima Poza cu fetita ) as vrea identic pt fetita de 6 ani .as dori sa stiu cat costa,cum se face plata (daca esti din bucuresti) si in cat timp este gata?
    Multumesc mult, astept raspuns de la tine

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

