Monster tutu

Saptamana trecuta am sarbatorit ziua comunei. In mod normal si logic, pustoaica mea mai mare si-a dorit un tutu in doua culori, negru si somon.

L-am numit „monster tutu”, atat din cauza cantitatii de material folosite cat si a volumului de munca. Dupa 3 zile de lucru la el (e drept ca pe sarite) si 14.5 m de tulle (nici nu stiu cum de a „inghitit” atata), a iesit o chestie admirata de toata lumea, in special de colegele fie-mii. Una din ele chiar a spus ca e prea frumoasa ca sa fie facuta de mine si cand Sandra mi-a povestit discutia nu am stiut daca sa ma bucur ca a iesit atat de frumoasa fustita sau sa ma intristez ca mi se ofera atat de putin credit… Am ales sa ma bucur.

Ca o „desteapta” ce sunt (coeficientul meu de inteligenta inregistreaza un coeficient uimitor cand mezina e obosita si urla) am uitat sa fac poze in ziua respectiva asa ca azi abia am reusit sa fac o poza chinuita de care sa fiu aproximativ multumita. Celelalte au iesit cu niste pete luminoase ciudate.

Va arat deci mai intai prima poza

si una din cele „luminate”

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Monster tutu

  1. EllaX

    Foarte fain! Chiar azi am fost la o serbare la gradinita si am vazut niste tutu-uri prost facute. Ma crezi ca m-am gandit la astea ale tale si la cat de frumoase le faci?

    Ce fotomodel dragut si cochet ai! Sa-ti traiasca!

  2. Pingback: Marea provocare « Style Handmade

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

