Micutul

Vroiam de vreo saptamana sa postez un tutu micut si incantator. In mod ciudat comanda mea de tulle ciclam s-a dovedit a fi un roz fuchsia, care mi-a placut insa chiar mai mult decat ciclamul.

Din pacate insa nu cred ca am cum sa mai gasesc nuanta cu pricina,  furnizorul de la care am luat tulle-ul respectiv mi-a trimis ultimii metri.

Tutu-ul insa a fost o incantare pentru mine, deoarece a fost cel mai micut facut pana acum. Cu o talie de 48 cm si o lungime de doar 19 cm, ingloband insa 6 m de tulle, mi-a adus  neasteptat de multa bucurie, care sper sa se transmita si frumoasei si delicatei destinatare.

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Micutul

  1. vreau si eu un tutu pt o prietena.am incercat sa dau de tine azi dar in zadar…
    da-mi un semn cand poti,este urgent!
    multumesc

  2. carmen

    draga mea, spune`mi cum procedam sa achizitionez de la tine o rochita asemanatoare acesteia!
    adresa mea de mail: karm3n_87@yahoo.com

    Merci frumos,
    Carmen

  3. ANonea adriana

    Buna ziua.Cum facem sa luam legatura pt ca mi-as dorii si eu o fustita pt o fetita de 2 anisori. Imi place tare mult cea de culoare roz fuxia.Va las datele mele si vb daca doriti.
    ADRIANA NONEA,mail ovidiunonea2007@yahoo.es,tel 0768753949.multumesc O zi buna!

  4. Deea

    Buna,

    si pe mine m-ar interesa un tutu pentru printesa mea care in Ianuarie implineste 1 anisor, dar as vrea culoarea asta roz fucsia. Se poate face? Ce masuratori trebuie sa iau? Multumesc frumos si felicitari pentru tot ceea ce faci

    • Buna ziua.
      Sa va traiasca micuta comoara. Multumesc mult pentru interesul aratat si felicitari.
      Trebuie sa ii masurati talia si sa imi specificati lungimea pe care o doriti pentru fustita

  5. toate sunt superbe asteptam si noi raspuns!plz

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

