Somon tutu

De curand am primit o comanda care mi-a adus neasteptat de multa bucurie lucrand-o. Nu stiu daca nuanta a fost de vina sau dimensiunile fustitei, sau gandul la micuta destinatara de numai un anisor.

Cert e ca mi-a placut sa il lucrez, atat de mult incat am facut tutu-ul din aproape 6 m de tulle. Sa il porti sanatoasa si fericita, micuta K.

O fustita adevarata pentru o printesa adevarata…

Cerinta a fost sa fie nuanta somon sau vernil. Greu de gasit, fiica-mea mai mare sceptica foc la inceput in privinta nuantei, apoi dupa ce am convins-o isi doreste rochia de banchet nuanta asta. Dupa ce a vazut si tutu-ul a zis ca neaparat trebuie sa ii fac si ei unul, separat de rochia de banchet… Cine sa mai inteleaga adolescentii!

Acesta e tutu-ul de printesa

Categorii: Diverse, Fustite, Galerie (indisponibile), Pentru copii | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

