Fluffy red – indisponibila

V-am spus de noua mea pasiune pentru tutu. Dupa ce mi-am „facut mana” cu tutu-urile Ioanei, revin acum cu un tutu rosu pentru vanzare, ce va imbogati garderoba oricarei fetite cu aere de printesa.

Cine o vrea, sau cine isi doreste pe alta culoare sau dimensiuni, trebuie doar sa imi spuna. Fac si la comanda, dar comanda trebuie sa fie ferma.

Acesta e fustita, la un pret de doar 35 de lei.

Va astept cu comenzi sau cu sugestii

Categorii: Diverse, Pentru copii | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Fluffy red – indisponibila

  1. Puiu Diana

    ACESTE FUSTITE SUNT SUPERBE!!!!
    Mi-ati dat o idee grozava pentru serbarea fetitetei mele.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

