My little princess’s tutu

Dupa o saptamana de cosmar, cu copiii bolnavi si fara calculator, mi-am descoperit o noua pasiune : fustitele tutu.

Imi plac la nebunie fetitele imbracate cu aceste fustite, aerul delicat de printese mititele pe care il au… Eu inca nu am reusit sa ii fac poze printesei mele imbracata asa, dar macar pot sa va arat ce am facut.

In opinia mea ferma, un tutu e neaparat un „must have” care nu ar trebui sa lipseasca din garderoba nici unei printese in devenire.

Deci garderoba Ioanei s-a imbogatit cu 2 tutu:

unul ciclam cu roz pal

si unul roz

Acum astept doar sa se incalzeasca vremea, sa o pot scoate afara cu ele

Categorii: Diverse, Pentru copii | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „My little princess’s tutu

  1. Super arata!

  2. Multumesc mult. Si eu sunt incantata de cum arata si de cum stau pe ea.

  3. Carmen Arghir

    Vreau si eu un tutu pt. printesa mea ,cum ma puteti ajuta?
    Multumesc.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

