Pentru fetite si papusi

De cateva luni ma chinui sa incropesc raspunsuri la cele doua premii din blogosfera la care m-au nominalizat 2 prietene dragi, Cristina si Anca

Inutil cred sa va spun ca sunt inca in faza de ciorna.

O perioada am zis ca renunt la blogul acesta, pentru a ma ocupa de magazinul online la care inca lucrez. Se pare insa ca e greu sa ma despart de el, asa ca voi continua sa postez si aici.

In ultima vreme am continuat cu vechiul meu hobby, tutu-urile.

Pe langa el insa, s-a mai ivit ceva. O tare scumpa prietena, Daniela Lawson (care are maini fermecate si ale carei minunatii le puteti gasi aici) mi-a propus sa colaboram la lansarea unei linii de bijuterii (bratari in cazul de fata) pentru fetite si papusile lor, cu accent pe papusile Waldorf. Asa ca am facut ceva mai mult de 20 de seturi (din care totusi cateva au ramas descompletate, ca am vandut aici) care si-au luat zborul peste ocean, in state. Bratarile sunt in principal din piele, la care am adaugat snururi cerate sau satinate, margele din lemn si acrilice si charm-uri sau margelute shamballa.

Fiecare set este unicat (de fapt chiar si bratarile componente ale unui set nu sunt identice pana la ultimul detaliu). Eu am fotografiat doar cate o bratara, desi nici asa macar nu am reusit sa le fotografiez pe toate. Pentru ca mi-a placut la nebunie sa le fac si pentru ca astept deja sa trimit urmatoarea transa, va arat si voua cateva dintre ele:

bratara 1 bratara 2 bratara 3 bratara 4 bratara 5 bratara 6 bratara 7 bratara 8 bratara 9 bratara 10 bratara 11 bratara 12 bratara 13 bratara 14

Categorii: Accesorii, Bijuterii, Bratari, Diverse, Galerie (indisponibile), Lucruri din piele, Pentru copii, printese | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Pentru fetite si papusi

  1. Sunt minunate!

  2. mamicamea.ro

    Buna

    Ti-am scris si pe blogul celalalt http://ganduri-de-mama.blogspot.ro/ ca poti sa faci un articol unic in care sa iti prezinti produsele pe http://www.blog.mamicamea.ro/ avem mai mult trafic si public specific pentru tine
    Doar sa ne spui in email despre cine este vorba ca sa aprobam

    • Multumesc tare mult pentru invitatie si oportunitatea oferita. Ma voi gandi cam cum sa arate articolul sau l-am putea face ca un fel de interviu, mai ales daca aveti intrebari la care sa raspund.

  3. FFF frumoase şi îmi place combinaţia de culori!

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.